hoi mensen,
IK heb 't volgende probleem gekregen, dat al mijn games en andere applicaties vastlopen zoals 3dmark2001. 3d mark loopt altijd vast in het schermpje vast van test 1 van de 16.
Ik heb 't probleem gekregen toen ik mijn computer bij mij broer had neer gezet om ff te gamen. ( want mn pa was heel de huiskamer aan het verbouwen dusja kon daar niet gamen ) dus ik die pc die in de huiskamer stond naar boven gedaan , omdat mijn broer niet zo snelle computer daar voor heeft.
Dus ik alles aangesloten en pc opgestart wil ik H&D2 gaan spelen. Loopt die na 10 sec vast. En de avond daarvoor heb ik gewoon nog lekker zitten spelen zonder problemen.
Het enigste wat ik daar tussen gedaan heb , toen ik die computer bij mn broer heb gezet is de stofzuiger erdoor heen gehaald en ff fannetjes schoon gemaakt. Dus ik dacht ja 't geheugen stuk
, ik 256 van de 512 er uit gehaald en jahoor liep weer goed zonder vast telopen , maja met 256 H&D 2 spelen is niet zo fijn, maar liep niet vast.
Toen ben ik naar de computer boer gegaan voor 256 DDR dus ik die er weer in gedaan en liep weer prima
, maar na 40 min H&D 2 gedaan te hebben liep die weer vast , gewoon dat hij freezed je kan daarna niks meer.
Heel af en toe kan ik RTCW tijdje toen. Maar meestal crasht die al in het menu van RTCW
Proc = 55 C stressed
Case temp = 31 C
Wat ik daarna allemaal al heb geprobeert
- Memtest gedraait , met 1 x 256 en 1 x 512 maar hij vond geen fouten dusja geheugen bleek gewoon prima te zijn.
- Uiteraard al geformateerd en win XP prof er opnieuw op.
- Andere Detonator Drivers en VIA 4 in 1.
- H&D 2 opnieuw geinstalleerd ....maja alle games lopen vast.
- Al mijn pci kaarten eruit gehaald.
- Geheugen in andere geheugen banken gedaan.
- Sisoft Sandra gedraait , proc + geheugen test maar geen problemen
- Bios gereset.
- Mijn videokaart in mijn broers pc gedaan en die deed het er perfect in dus die is niet stuk.
En er is voor de rest niks overgeclockt
Specs
AMD XP 1800+
Epox 8Kha+
Abit Siluro GF4 MX 440
Soundblaster pci 128
3x256ddr
3com netwerkkaart
Maxtor 40GB 7200
Q-Tec 400 W voeding
Windows XP prof SP1 + alle updates
Maar heb nog steeds zelf niet de oplossing gevonden. Weten jullie nog een idee ??
IK heb 't volgende probleem gekregen, dat al mijn games en andere applicaties vastlopen zoals 3dmark2001. 3d mark loopt altijd vast in het schermpje vast van test 1 van de 16.
Ik heb 't probleem gekregen toen ik mijn computer bij mij broer had neer gezet om ff te gamen. ( want mn pa was heel de huiskamer aan het verbouwen dusja kon daar niet gamen ) dus ik die pc die in de huiskamer stond naar boven gedaan , omdat mijn broer niet zo snelle computer daar voor heeft.
Dus ik alles aangesloten en pc opgestart wil ik H&D2 gaan spelen. Loopt die na 10 sec vast. En de avond daarvoor heb ik gewoon nog lekker zitten spelen zonder problemen.
Het enigste wat ik daar tussen gedaan heb , toen ik die computer bij mn broer heb gezet is de stofzuiger erdoor heen gehaald en ff fannetjes schoon gemaakt. Dus ik dacht ja 't geheugen stuk
Toen ben ik naar de computer boer gegaan voor 256 DDR dus ik die er weer in gedaan en liep weer prima
Heel af en toe kan ik RTCW tijdje toen. Maar meestal crasht die al in het menu van RTCW
Proc = 55 C stressed
Case temp = 31 C
Wat ik daarna allemaal al heb geprobeert
- Memtest gedraait , met 1 x 256 en 1 x 512 maar hij vond geen fouten dusja geheugen bleek gewoon prima te zijn.
- Uiteraard al geformateerd en win XP prof er opnieuw op.
- Andere Detonator Drivers en VIA 4 in 1.
- H&D 2 opnieuw geinstalleerd ....maja alle games lopen vast.
- Al mijn pci kaarten eruit gehaald.
- Geheugen in andere geheugen banken gedaan.
- Sisoft Sandra gedraait , proc + geheugen test maar geen problemen
- Bios gereset.
- Mijn videokaart in mijn broers pc gedaan en die deed het er perfect in dus die is niet stuk.
En er is voor de rest niks overgeclockt
Specs
AMD XP 1800+
Epox 8Kha+
Abit Siluro GF4 MX 440
Soundblaster pci 128
3x256ddr
3com netwerkkaart
Maxtor 40GB 7200
Q-Tec 400 W voeding
Windows XP prof SP1 + alle updates
Maar heb nog steeds zelf niet de oplossing gevonden. Weten jullie nog een idee ??
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 15:25 ]