Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Is het mogelijk om met de Nokia 3650 ook mp3 en divx af te spelen?(net zoals met de orange SPV) Kan nergens informatie hierover vinden.

Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Hey,

Dit is helaas niet mogelijk. Ik heb zelf ook een nokia 3650, en heb weleens geprobeerd een MP3tje hiernaartoe te sturen, maar dit lukte helaas niet. Ik kon hem niet afspelen.

Je zou wel een nummer öp kunnen nemen als je de cdspeler aanzet en de recorder van de telefoon. Maar ik raad je dit af, want de kwaliteit is dan buitengewoon slecht.

Greeetz

Verwijderd

Voor MP3's zijn er MP3-players op je 3650 te krijgen. Divx zou ik omzetten naar real-media

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:21:
Hey,

Dit is helaas niet mogelijk. Ik heb zelf ook een nokia 3650, en heb weleens geprobeerd een MP3tje hiernaartoe te sturen, maar dit lukte helaas niet. Ik kon hem niet afspelen.

Je zou wel een nummer öp kunnen nemen als je de cdspeler aanzet en de recorder van de telefoon. Maar ik raad je dit af, want de kwaliteit is dan buitengewoon slecht.

Greeetz
Je doet dan toch echt iets fout, want het afspelen van MP3's op je Nokia 3650 hoort tot 1 van de standaardfuncties als ik me niet vergis! Het beste is sowieso om deze MP3's op een MMC op te slaan, omdat je op het interne geheugen net 1 MP3'tje van braqqe kwaliteit kwijt kunt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Ik heb nog even gezocht naar de volledige specificaties, maar ik zie er geen mp3 speler onder staan.

Nokia 3650 inclusief camera.
Volledige specificaties
- Symbian operating system.
- Camcorder 640 x 480 resolutie, Blutooth™, Java™,
- GPRS, MMS, Polyfone, MIDI & WAV ringtones.
- Afm. 130x57x26 mm, 139cc
- Gewicht 130 gr.
- Standby: 150 - 200 uur
- Spreektijd: 2,5 - 4 uur.
- Li-ion accu
- Kleurenscherm, 4096 kleuren.
176 x 208 pixels.
- RealOne video player.
- Foto album.
- XHTML browser.
- 3,4 MB intern dynamisch geheugen
voor telefoonnummers.
- Extern geheugen via 3V MMC kaart.
- Voice dialing, voice recorder.
- Geintegreerde handsfree speaker
- T9™ versnelde invoer SMS + templates.
- MMS ontvangen, versturen en forwarden.
- Beeldberichten versturen.
- Email: SMTP, POP3, IMAP4.
- Chat SMS.
- Trilfunctie.
- Infrarood.
- Calculator, stopwatch, tijd, datum, alarm,
countdown timer, kalender.
- Tripleband 900/1800/1900 Mhz.
- Games: Java games geinstalleerd en
zelf downloaden.
- Kleur: yellow.
- Simlock vrij.
- 1 jaar fabrieksgarantie.
- Introduktie: Maart 2003.

En Houz74. Daar zit wat in je zegt over die mp3spelers die je kan downloaden, maar ik heb even gezocht en ik heb helaass niets gevonden 8)7
Misschien weet je waar die te vinden zijn??

• prantiC
Ik heb wel een keer een MSN gevonden voor mn nokia 3650 maar een mp3 speler ben ik ook nog niet tegengekomen... misschien dat het tijd word voor een groot centraal topic voor de 3650 zodat alle snufjes boven tafel komen ;)

• prantiC
op www.my-symbian.com staan heel veel programma's voor je nokia 3650. Meeste moet je voor betalen. :(

Zie net dat je zelfs een GPS route planner op je nokia 3650 kan installeren. Iemand enig idee hoe dit werkt???

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26
MP3 kan gewoon op je 3650, moet je wel een progje voor installeren want het zit er niet standaard in.

N-R-G, da's echt wel een afschuwelijke oplossing wat jij voorsteld.
Stuur hem dan naar je phone via de pcsuite, deze zet hem standaard om naar een amr-file, zelfde kwaliteit, en nog iets kleinen dan mp3. Het duurd gewoon wat langer vanwege de omzetting.

[edit]
Trouwens, divx gaat ook, maar niet als divx, die moet je eerst omzetten met Real Producer of Helix (of zoiets)

Zie ook hier: [rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 19-11-2003 10:16 ]

Verwijderd

Als ik MP3's via PC suite naar me 3650 sleep zet ie ze automatisch over naar .wav :o Ik heb verschillende MP3 spelers op m'n foon gehad maar geen van ieder kon MP3's vinden. Wel kan ik de .wav bestanden openen met de "record" functie en ze zo afspelen.

Verwijderd

tja, het is neit gek dat als je mp3's converteerd naar wav, dat een mp3speler ze dan neit kan lezen. Je moet ze niet converteren, dan op je mmc zetten en dan openen met bijv. MP3Go

Verwijderd

het kan wel want ik heb het zelf geprobeerd met mn telefoon je moet alleen een progamma downloaden ergens op mirc en dan kan het zo en met divx kan het ook moet je alleen naar mirc gaan en dan efnet channel en room #mediaplace

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

divx kan wel, dat kan met SmartMovie :)

Verwijderd

Ik heb ook nog een vraagje hierover :)

Hoe zet je in vredesnaam de 3650 op toetsenblock ?

Verwijderd

MP3 kan natuurlijk, ikzelf gebruik een programma wat UltraMP3 heet daarvoor, supermooie skins, érg goed geluid.

Toetsenblock kan natuurlijk via het menu wat je krijgt door op aan/uit te drukken, maar het makkelijkst is de linker actieknop (standaard: camera), en dan sterretke (*).

DivX: door Nokia Phonemanager laten converten naar 3GP of realmedia (realmedia lijkt me het beste)

Edit:

de about van UltraMP3 zegt dat het vanaf www.lonelycatgames.com komt.

Edit2:

Cool, die website laat ook een XVid codec voor Symbian60 series GSM's zien, zoals... de nokia 3650

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 23:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:22:
Ik heb ook nog een vraagje hierover :)

Hoe zet je in vredesnaam de 3650 op toetsenblock ?
In standby-modus :linkersneltoets gevolgd door * (zoals bij de meeste nokia's btw)
Pagina: 1