Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Als je een splitter koopt, kan je beiden op dezelfde aansluiting zetten. zo'n splitter kostte mij 1 euro. bij expert/maxwell oid hebben ze die vast wel. Wat je nu wil (souncard + onboard tegelijk aan,klopt toch he?) gaat niet lukken. met een splitter wel
www.hetbsg.nl
Die headset ziet hij als een losse geluidskaart, wat het in feite ook is. Over beide tegelijk gaat dan niet echt werken. Dan zou je het geluid van je ene geluidskaart moeten doorlussen naar de andere.
het is inderdaad een soort van 2e geluidskaart, is er dan geen manier om 2 geluidskaarten tegelijk te gebruiken? 
ik ga natuurlijk niet elke keer dat ik geluid over m'n speakers wil hebben m'n headset eruit trekken
ik ga natuurlijk niet elke keer dat ik geluid over m'n speakers wil hebben m'n headset eruit trekken
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
Heb deze headset ook sinds kort en ik begin het ook al aardig irritant te vinden.
Wel ben ik erachter gekomen dat wanneer je een applicatie met geluid heb draaien en dan je default audio apparaat wijzigt in je audio eigenschappen er dan niks gebeurt.
Als je deze applicatie(s) afsluit en dan gelijk weer herstart dan zal die wel weer via de speakers afspelen.
Heb inmiddels al een e-mailtje gestuurd naar logitech gestuurd hierover en wanneer ik er een antwoord op heb gekregen zal ik effe melden wat zij te zeggen hebben.
Want het veranderen van een audio apparaat terwijl je een applicatie met geluid heb draaien zo toch niet echt een probleem moeten zijn.
Misschien dat het een driver probleempje is.
We will see...
Wel ben ik erachter gekomen dat wanneer je een applicatie met geluid heb draaien en dan je default audio apparaat wijzigt in je audio eigenschappen er dan niks gebeurt.
Als je deze applicatie(s) afsluit en dan gelijk weer herstart dan zal die wel weer via de speakers afspelen.
Heb inmiddels al een e-mailtje gestuurd naar logitech gestuurd hierover en wanneer ik er een antwoord op heb gekregen zal ik effe melden wat zij te zeggen hebben.
Want het veranderen van een audio apparaat terwijl je een applicatie met geluid heb draaien zo toch niet echt een probleem moeten zijn.
Misschien dat het een driver probleempje is.
We will see...
En welke oplossing bestaat er hier nu eigenlijk voor ?
We zijn al zoveel verder, en buiten meer USB headsets heb ik niets meer van dit probleem gehoord.
We zijn al zoveel verder, en buiten meer USB headsets heb ik niets meer van dit probleem gehoord.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Pagina: 1