Toon posts:

Onnozele vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:?:? Dit vloog ineens mijn hoofd in :?:?

Ok, wie kan mij uitleggen waarom je (als je er eentje hebt) je muis op usb-poort aan zou sluiten in plaats van ps/2?

Ik zie het nut van een muis op usb niet in. Wie wel? *D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm nou das uhm handig want dan kan je muis uhm meer data doorsturen ;)..

Nee eigenlijk geen idee....

Verwijderd

Plug n'Pray??

net als een USB keyboard.. Totaal onnodig, of de ps2 connectoren zullen verdwijnen over een aantal jaar. Net als de goede oude din connector (AT toetsenbord stekker meestal):(

Verwijderd

yup...en PS/2 is inderdaad over een aantal jaren weg...gelukkig kun je al dat USB-spul er gewoon uit trekken als je er geen zin meer in hebt...voordeel van hot-swappable...

Verwijderd

Ik ken van die quake spelers, die al door het veld stuiterend bots af schietend op hardcore mode die bij hoog en laag zweren dat't iets sneller is.

Echt uitmaken doet't niet nee.

Verwijderd

schijnt nauwkeuriger te zijn ofzo...?

nog iets ander nutteloos, zet op usb een muis en op ps/2 en voila 2 muizen, 1 cursor :P

Verwijderd

Nouja daar zijn allemaal overloopstekkertjes voor... ook van USB->PS2

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan je wel vertellen dan een USB muis op een laptop gewoon zooi geeft, hij herkent de muis helemaal niet. Komt omdat er al zo'n touchpad in je pc zit ingebouwd.
Dan is trouwens je muis redelijk hot swapable, alleen je scroll wieltje doet het niet als je je muis er later insteekt :(

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op donderdag 07 december 2000 15:24 schreef ExTec het volgende:
Ik ken van die quake spelers, die al door het veld stuiterend bots af schietend op hardcore mode die bij hoog en laag zweren dat't iets sneller is.

Echt uitmaken doet't niet nee.
eey! dat doe ik ook ;)

ik heb alleen wel gewoon een ps/2 muis, alleen dan wel getweaked met ps2rate, zodat er 200 keer per seconde word gesampled in plaats van de standaard 40 hz.. (en ja, dat kan ik merken)

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 16:59 schreef TheGhostInc het volgende:
Ik kan je wel vertellen dan een USB muis op een laptop gewoon zooi geeft, hij herkent de muis helemaal niet. Komt omdat er al zo'n touchpad in je pc zit ingebouwd.
Dan is trouwens je muis redelijk hot swapable, alleen je scroll wieltje doet het niet als je je muis er later insteekt :(
Dan denk ik dat je je muis niet goed installed hebt. Mijn Intelly Eye Expl werkt perfect met mn Toshiba lapje...

Verwijderd

En muizen/tiepen onder dos proggies met USB ?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Ik weet niet of het aan mijn pc of muis ligt, maar als je hem op USB aansluit en je start windows op naar veilige modus(klote windows) dan heb je dus geen muis !!!

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 21:52 schreef OO0nMe het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn pc of muis ligt, maar als je hem op USB aansluit en je start windows op naar veilige modus(klote windows) dan heb je dus geen muis !!!
Dat kan wel kloppen denk ik, want dan laad ie zo min mogelijk drivers, dus ook niet de drivers voor USB meuk. Wat ook gelijk mijn vraagje beantwoord, je kan niet in dos tiepen met een USB toetsenbord, dus het is kut.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik merk het dus echt wel met refresh rate enzo

alleen als ik mijn muis tweak en op 200hz zet is het hetzelffde als mijn marble+

met usb (eigenlijk zelfde als ps/2 200hz) kan je veel beter gamen, je kan preciezer richten enzo,
maar dat snappie alleen als je een tweaker ben

Verwijderd

Als je USB via BIOS inschakelt heb je ook je muis in de veilige modus.
Standaard out of the box heeft USB een veel hogere refreshrate dan PS/2. Als je de PS/2 poort gaat tweaken, dan verschilt het niks meer

Verwijderd

wat heb je aan een muis in dos/?????
ik gebuik alrijd de keyboard,,'kan zijn dat het komt dat ik ook met linux werk?
Pagina: 1