Toon posts:

[XP] cmd opstarten -> wdyuqboe.exe niet gevonden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht op Google, tweakers., symantec maar niets over dit probleem

Ik zit bij iemand die waarschijnlijk last heeft van een virus, alleen weet ik niet welke

wanneer ik ga uitvoeren->cmd dan geeft ie aan dat hij wdyuqboe.exe niet kan vinden.

weet iemand al raad?

oja en mod, wanneer je dit topic sluit geef ff-n een reden waarom...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zoek es in het register naar verwijzingen naar dit bestand. En weet je ook nog welk virus het was? Dan kun je er misschien een cleaner voor downloaden. Zo'n virus nestelt zich nl. in je besturingssysteem en zorgt ervoor dat alles programma's die gestart worden als het war via dat virus (dat bestand dus) gaan, zodat er allemaal leuke dingen mee gedaan worden. Dat bestand simpelweg deleten resulteert dus in een brakke windows welke geen programma's meer kan starten...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb je topictitel aangepast (was [WINXP] wdyuqboe.exe ???), aangezien die oude topictitel weinig zei over het probleem.

Ik weet niet wat je precies met de laatste regel bedoeld, maar ik vond F_J_K's sluitpost anders vrij duidelijk.
Heb je de tips in SA FAQ al geprobeert of nog niet? En als je denkt dat je een virus hebt, heb je al een virusscanner eroverheen gegooid? Sinds wanneer krijg je dit?