Ik wil een pop-up omhoog laten komen zonder toolbar,adresbar, etc. Nu heb ik deze code gebruikt:
Als ik nu op de link druk opend hij netjes een nieuw window, maar hij gaat vervolgens op de pagina waarvan ik vandaan kom (waar de link staat), een andere "pagina" laden waar alleen opstaat "[object]".
Als ik een target ga aangeven in de link zelf, gebruikt het de javascript code niet meer (logisch).
Hoe kan ik voorkomen dat de "pagina" opnieuw laad na het uitvoeren van de javascript link?
code:
1
2
3
| <a href='javascript:window.open(\"specificatie.php?artikel=$oRS_cat->Artikelnummer\", \"specificatie\",\"toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=no, copyhistory=no, width=400, height=400\")'> |
Als ik nu op de link druk opend hij netjes een nieuw window, maar hij gaat vervolgens op de pagina waarvan ik vandaan kom (waar de link staat), een andere "pagina" laden waar alleen opstaat "[object]".
Als ik een target ga aangeven in de link zelf, gebruikt het de javascript code niet meer (logisch).
Hoe kan ik voorkomen dat de "pagina" opnieuw laad na het uitvoeren van de javascript link?
I just wanna make fake love to you...