Ik heb een applicatie die in bepaalde omstandigheden na een half uur crasht, en in andere omstandigheden helemaal niet. Ik zou de fout graag uitlokken met behulp van een stresstest-tool (want ik vermoed dat de fout dan sneller op zal treden).
Ik heb hier een mooi lijstje gevonden met prachtige tools, de meesten betalend. Maar ik kan me herinneren dat er, volgens mij, bij VS ooit zo'n handige tooltje zat, waarmee je alle soorten resources kan gaan hoggen. Ik kan er alleen niet meer opkomen welke dat was (en Google ook niet
)
Wie o wie kent dat stresstest-tooltje van bij Visual Studio 6.0 nog?
Ik stel de vraag hier, op het gevaar af dat ie naar WOS geschopt wordt, maar ik denk dat de VS-ers hier beter op kunnen antwoorden dan de meeste WOS-ers
Ik heb hier een mooi lijstje gevonden met prachtige tools, de meesten betalend. Maar ik kan me herinneren dat er, volgens mij, bij VS ooit zo'n handige tooltje zat, waarmee je alle soorten resources kan gaan hoggen. Ik kan er alleen niet meer opkomen welke dat was (en Google ook niet
Wie o wie kent dat stresstest-tooltje van bij Visual Studio 6.0 nog?
Ik stel de vraag hier, op het gevaar af dat ie naar WOS geschopt wordt, maar ik denk dat de VS-ers hier beter op kunnen antwoorden dan de meeste WOS-ers
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be