Toon posts:

ervaring gevraagd DVD+ merk en spindels

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop al sinds maanden DVD=R van TDK en Philips ,lijkt me goede kwalitieit, maar elke keer steeds 5 DVD kopen is te gek.

Nu wil ik een spindel kopen van 50 of 100 stuks, nu heb ik gelezen voor betrouwbaarheid een merk te nemen, wegens oxidatie, uv straling etc.

ik heb twee merken gezien Memorex 4.7GB DVD+R 4X en Arita Dvd+r 4x in belgie
voor een goedkope prijs. vraag is wat is de kwaliteit van beide merken.
ik zoek dus goedkopere DVD+R met de zelfde kwaliteit als philips/TDK

ik heb een Philips 416k DVD=R 4x

p.s Heb gisteren de hele dag gezocht naar testen en reviews van DVD+R ,maar kom alleen CD-r tegen. zijn wel veen site's die DVD+R verkopen en goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
volgens de internet site van opus is de Memorex 10+1 pack Cakebox als best getest, welke test en waar, iemand een idee waar ik die test kan vinden ??

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
In de boekwinkel, je moet bij de duitse computerbladen kijken.

Verwijderd

Topicstarter
heb je een tip qua bladen. C & T is er een van, maar die test lijkt me al weer verouderd !

Verwijderd

Ik ben heel tevreden van fuji. Werken altijd bij mij (Nec 1100A) en is ook een betrouwbaar merk.
Kijk maar eens bij DVDwinkeltje, daar hebben ze ook die Arita's trouwens. Die mediacode lijkt wel heel hard op die van Fuji, zouden dat dan dezelfde zijn??

Nog een topic over kwaliteit van DVD's, leuk om mijn ervaring mbt fuji bevestigd te zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 10:08 ]

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Die memorex DVD+R 4x bij Opus zijn inderdaad goedkoop. Volgens mij zijn dit best goede schijfjes. Een niet al te uitgebreide test is te lezen op:

http://www.pcwelt.de/test...tests/dvd-rohlinge/33680/

Verwijderd

nashua dvd+r heb ik wel goeie erving mee maar dvd-r niet

Verwijderd

erving=ervaring

• Frenkie567
  • Laatst online: 19-01-2022
Een site met gebruikerservaringen van DVDR media is overigens te vinden op:

http://www.dvdrhelp.com/dvdmedia

Deze site geeft info m.b.t. compatibitiliteit van DVDR schijfjes. Betrouwbaarheid op lange termijn wordt niks over gezegd, maar ik denk ook niet dat zulke info nu al beschikbaar is. Je weet dan ook (nog) niet of een DVDR schijfje lang mee zal of niet.

Door het nemen van een groot (bekend) merk is de kans denk ik kleiner dat de schijfjes op lange termijn worden aangetast. Maar dit is niet zeker. Zo heb ik jaren geleden met opzet duurdere CDR's gekocht van het bekende merk Verbatim, maar diverse CDR's kan ik al niet meer lezen door aantasting van de CDR's (volgens mij corrosie van de reflecterende laag).

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hierover is echt zat te vinden ..
[rml][ Ervaringen] Welk merk DVD+R(W)/-R(W) is het best?[/rml] (uit de FAQ)
[rml][ DVD+-RW] Ervaringen met spindels[/rml] (meest recente topic hierover)

En zie natuurlijk ook de door andere users genoemde linkjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.