Toon posts:

Draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij een aanbeveling doen? Ik wil een draadloos netwerkkaartje in mijn laptop zetten, waarbij ik echt zo ver mogelijk bereik heb. Welk merk is het beste wat dit betrefd en wat is het verschil tussen de verschillende merken?
b.v.d.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik weet niet wat je er aan uit wilt geven :? Als je voor degelijk spul wilt, zit je al in de buurt van Belkin (165 euro dockinstation+4utp switch router+ 85 euro voor pcmcia/pci draadloos kaart). Ik heb het hier ook en kan het aanbevelen. Ik haal snelheden op m`n kamer 2e verdieping 54mb/s.

Als je een goedkoper wilt heb je eigenlijk wat meer keus: Sitecom of Sweex. Ik heb zelf geen ervaring met deze merken en vind ze al bij de naam al dat het but merken zijn.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Als thuisgebruiker zal je er weinig van merken als je budget spul hebt. Linksys werkt ook goed btw.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 13:58:
Als thuisgebruiker zal je er weinig van merken als je budget spul hebt. Linksys werkt ook goed btw.
Maar daar heb ik ook voor gekeken, maar die is alleen online te leveren. Niemand bij ons en omstreek heeft die.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik heb een linksys WRT54G routertje bij Gistron gekocht, eerst een pcmcia kaart in laptop en daarna een mod gedaan in me laptop voor intern :)

http://gathering.tweakers...ssages/805793/0//mini,pci

Netwerkje loopt hier als een gek voor weinig geld.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25
Asus-setje werkt hier ook goed.

Het hangt er allemaal vanaf wat je juist wil, en wat je wil betalen...

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
als je wat geld te besteden hebt zou ik es kijken naar US Robotics, dit is op het moment voor zover ik weet die 100mbps kan draaien... heb hem zelf ook alleen heb de snelheid niet kunnen testen omdat ik maar een 54mbps pcmcia kaartje heb
Pagina: 1