Norton Firewall 2004 . Haperend Internet

Pagina: 1
Acties:

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:16

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Norton Personal Firewall 2004 zorgt ervoor dat veel sites het niet doen. GoT gelukkig wel maar daar is ook alles mee gezegd.Na het geinstalleerd te hebben en wat gesurfd te hebben met de overbekende 'warnings met opties' voorbij te hebben zien komen keek ik vanochtend raar op mijn neus :? Wat bleek, mijn verbinding lag eruit (gebeurd vaker bij wanadoo). Dus ik conn en daar was weer verbinding, maar geen MSN Mess. of E-Mail meer mogelijk.
Bij MSN Mag ik retry en zo doen maar niets helpt, ook niet de status van de .Net site.
Bij E-Mail krijg ik server time-out :
Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: 'pop.cablewanadoo.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F

Voor MSN is in NPF2004 poort 1080 van MSN open.

Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is. Zelfs het verwijderen van NPF heeft niet geholpen. Zelfs System Restore doet het niet meer met meldingen dat het systeem NIET ge-restored kon worden. Ik hoop dat iemand weet waarom niet.

Het systeem is XP pro engels
P3 500 256 Ram
Norton Antivirus 2003
Norton Personal Firewall 2004

[ Voor 4% gewijzigd door Viking Kvinne op 18-11-2003 12:02 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Viking Kvinne

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Geen kick maar om simpel te zijn OPGELOST dmv Format :)

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dat noem ik niet opgelost. Het probleem is wel weg, maar je hebt het probleem niet kunnen achter halen en oplossen :)

• Viking Kvinne

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Zo ben er weer na een foutje met herinstallen van de boel , slordig ja je virusscanner te laat installen. Damn Blaster zut :( Maar goed het werkt weer met alle updates en zo en incl nu Zone Alarm :) . Maar 1 ding weet ik nog steeds niet, waarom System Restore niet wou werken.

Na de herstart liet SR weten dat SR niet was uitgevoerd. Had het te maken met Norton? Ik denk van wel want nadat ik Norton erop had gezet begon het gelazer :'(

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ