Hallo,
Ik heb een windows 2000 CD-ROM, werkend (op een andere computer windows geïnstalleerd),
Als ik deze op mijn PC installeer:
Pentium 4 2.0 GH, 256mb ddr, 120GB Maxtor.
Gaat hij alle bestanden kopiëren (geen fouten aangetroffen),
vervolgens als hij opnieuw opstart krijg ik de error: Fout tijdens het laden van besturingssysteem.
Toen heb ik met mijn linux CD de partities even geïnspecteerd, gewoon een bootable partitie van 30GB; zoals ik had aangemaakt. (de enigste partitie op deze harde schijf)
Uiteraard heb ik het meerdere keren geprobeerd.
Linux installeren werkt wel (ik draai alleen liever op windows)
Partition magic zei vroeger dat er een fout was met de harde schijf, maar wat voor fout dit was en hoe ik dit kan oplossen vertelde het programma er niet bij.
Ik neem aan dat de harde schijf correct werkt; aangezien linux er wel op wil installeren.
Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ik heb een windows 2000 CD-ROM, werkend (op een andere computer windows geïnstalleerd),
Als ik deze op mijn PC installeer:
Pentium 4 2.0 GH, 256mb ddr, 120GB Maxtor.
Gaat hij alle bestanden kopiëren (geen fouten aangetroffen),
vervolgens als hij opnieuw opstart krijg ik de error: Fout tijdens het laden van besturingssysteem.
Toen heb ik met mijn linux CD de partities even geïnspecteerd, gewoon een bootable partitie van 30GB; zoals ik had aangemaakt. (de enigste partitie op deze harde schijf)
Uiteraard heb ik het meerdere keren geprobeerd.
Linux installeren werkt wel (ik draai alleen liever op windows)
Partition magic zei vroeger dat er een fout was met de harde schijf, maar wat voor fout dit was en hoe ik dit kan oplossen vertelde het programma er niet bij.
Ik neem aan dat de harde schijf correct werkt; aangezien linux er wel op wil installeren.
Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?