[Xbox] Counter-Strike *

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 19:19
http://www.gamespy.com/reviews/november03/counterstrikexbox/

Hier is de review van Counter-strike op de Xbox. Ik zelf weet niet of ik het zou willen spelen zonder muis. Maar dat iedereen een headset heeft is wel een hele goede feature en natuurlijk betere grapics

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/reviews/november03/counterstrikexbox/04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
CS voor de Xbox??
Lijkt me niet echt geweldig spelen zonder muis.
Ik heb het niet zo met shooters en controllers.
Doe mij maar gewoon een muis en toetsen bord.

Het is natuurlijk wel leuk met XB live en de headset.
Kan je je tegenstander uitschelden als je hem afmaakt. }) })

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik kan niet eens de titel spellen!! Mongool dat ik ben. Maar ja als dit een dubbelpost is haal hem gerust weg. Ik dacht dat misschien mensen de link wel leuk vonden

Ja zonder muis lijkt mij ook gek. maar het heeft wel betere graphics, iedereen dezelfde systeem en een headset

[ Voor 27% gewijzigd door Chillmeister op 18-11-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95021

Dit gaat zeker weten veel gespeelt worden over xbox live ik hoor nu al heel veel mensen op xbox live met rainbow six 3 en recon iland thunder en unreal en eigen lijk in alle games die ik speel over live dat ze deze gam gaan aanschaffen .
Omdat die gameplay toch wel erg leuk is en de besturing helemaal niet klote is met een controller .
Het is even wennen dat was ook zo met rainbow six 3 even wennen maar als je eenmaal lekker aan het spelen bent maakt het niets uit of je nou met een muis of een controller speelt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
dat praten kan met de cs op de pc ook, veel mensen gebruiken het ook.

maar cs'en met een controller lijkt me errug irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
lijkt me ook irri, maar als je niks anders gewendt ben is het misschien anders. Ik kon ook helemaal niet wennen aan de controls van HALO toen ik het bij een vriend speelde. Had meteen de controls veranderdt zodat die leken als Goldeneye op de N64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:24
Je hebt toch muizen en/of toetsenborden voor de x-box? Of een speciale kabel die dezen laat aansluiten... wordt lekker spelen dan met je controller vs een muis. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-04 19:46
Anoniem: 95021 schreef op 18 november 2003 @ 16:05:
Dit gaat zeker weten veel gespeelt worden over xbox live ik hoor nu al heel veel mensen op xbox live met rainbow six 3 en recon iland thunder en unreal en eigen lijk in alle games die ik speel over live dat ze deze gam gaan aanschaffen .
Omdat die gameplay toch wel erg leuk is en de besturing helemaal niet klote is met een controller .
Het is even wennen dat was ook zo met rainbow six 3 even wennen maar als je eenmaal lekker aan het spelen bent maakt het niets uit of je nou met een muis of een controller speelt.........
Totdat mensen met een pc op het live CS netwerk kunnen komen en dan alle X-box spelers die met die controllers lopen te klooien gigantisch afmaken. Controller is een prima ding maar echt niet voor shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 07:18

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik speel zowel shooters op de PC alsook op de Xbox. Ik moet zeggen dat het allebei lekker speelt. Natuurlijk is het een wereld van verschil maar alles went natuurlijk. Als je een tijdje oefent met een controller een shooter te spelen dan denk je niet eens meer aan de muis. Plus het feit dat iedereen dan een controller in de handen heeft maakt het dus geen handicap. Oefening baart kunst zeggen ze.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:06

Wom

nadd schreef op 18 november 2003 @ 16:48:
[...]

Totdat mensen met een pc op het live CS netwerk kunnen komen en dan alle X-box spelers die met die controllers lopen te klooien gigantisch afmaken. Controller is een prima ding maar echt niet voor shooters.
Met een PC op het Live netwerk inloggen is niet mogelijk dus dat probleem komt te vervallen. Iedereen strijdt dus met gelijke middelen, en wat betreft die muis en tobo combinatie, dat zal niet werken als het spel dat niet ondersteund :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind shooters lekkerder spelen dan op de pc, en idd heeft een console het voordeel, dat IEDEREEN dezelfde hardware heeft.

en controllers spelen net zo LEKKER als een muis, alleen WILLEN veel PC gamers het niet leren (ik kon eerst juist niet wennen aan een muis na jaren GoldenEye en Perfect Dark)

Ik ga dus ook in december een xbox halen, alleen voor de online Shooters (Ghost Recon + island thunder - Rainbow Six 3 - Halo (via Xbconnect) - Halo 2 - Unreal Championship en misschien ook wel CS :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
[...]

Is het mogelijk om dan PC met Xboxen aan een netwerk te koppelen? want Xbox zijn alle mappen anders dan op de PC en andere graphics enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Chillmeister schreef op 18 november 2003 @ 17:05:
[...]

Is het mogelijk om dan PC met Xboxen aan een netwerk te koppelen? want Xbox zijn alle mappen anders dan op de PC en andere graphics enz.
Om je Xbox te kunnen benaderen vanaf je PC moet je hem ombouwen, en op het moment dat hij is omgebouwd kun je niet meer op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

AudiRS4 schreef op 18 november 2003 @ 17:08:
[...]

Om je Xbox te kunnen benaderen vanaf je PC moet je hem ombouwen, en op het moment dat hij is omgebouwd kun je niet meer op Live.
echt wel :) met een mooi knopje die je er in kan zetten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Titel iets aangepast.

Het is niet zo boeiend dat er een review over uit is, maar een discussie over CS op de Xbox kan wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Anoniem: 12316 schreef op 18 november 2003 @ 17:37:
Titel iets aangepast.

Het is niet zo boeiend dat er een review over uit is, maar een discussie over CS op de Xbox kan wel leuk zijn :)
magere startpost .. of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
TheEvilCuber schreef op 18 november 2003 @ 17:11:
[...]

echt wel :) met een mooi knopje die je er in kan zetten.
en daarvoor moet je nu juist niet op GoT zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 18-11-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
[...]

I couldn't agree more!! _/-\o_
DeRCT13 schreef op 18 november 2003 @ 17:52:
[...]
Hier zie ik niet echt een probleem in. :?

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 18-11-2003 17:57 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DeRCT13 schreef op 18 november 2003 @ 17:52:
[...]
Weet ik, maar ik wilde dat alleen even recht zetten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
AudiRS4 schreef op 18 november 2003 @ 17:08:
[...]

Maar dit heeft niks te maken met wat er bedoelt was. Efin
Zou opzich cool zijn als ze ook deze versie ook op de PC komt. Zoiets van CS 1.9 ofzoiets. Of zijn ze nog steeds bezig met een andere versie voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

TheEvilCuber schreef op 18 november 2003 @ 17:55:
[...]

Weet ik, maar ik wilde dat alleen even recht zetten.
En wat doet dat knopje, dat schakelt je modchip uit :P
Want je kunt niet met een gekopieerd spel op Live :)

// maargoed, het kan dan wel, maar je maakt er geen gebruik van dus eigenlijk heb je gelijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 18-11-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95021

Wat evil cuber zei ben ik het volkomen mee eens ikhad het met rainbows six 3 ook ik dacht van die besturing weet je wel ,maar dat was even wennen maar over de besturing van dat spel hoor ik niemand,terwijl de beturing hetzelfde is als die van cs.

Ik vind shooters lekkerder spelen dan op de pc, en idd heeft een console het voordeel, dat IEDEREEN dezelfde hardware heeft.

en controllers spelen net zo LEKKER als een muis, alleen WILLEN veel PC gamers het niet leren (ik kon eerst juist niet wennen aan een muis na jaren GoldenEye en Perfect Dark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
TheEvilCuber schreef op 18 november 2003 @ 17:04:
en controllers spelen net zo LEKKER als een muis, alleen WILLEN veel PC gamers het niet leren (ik kon eerst juist niet wennen aan een muis na jaren GoldenEye en
Geef mij Goldeneye speelbaar met een muis en toesenbord, en het spel is zo uitgespeeld ;)

Maar volgens mij gaan we een beetje offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Anoniem: 40554 schreef op 18 november 2003 @ 17:50:
[...]

magere startpost .. of niet? ;)
ik denk niet dat cs nog veel uitleg nodig heeft in eeen startpost :P. Enige vershil is dat het niet met een muis gespeeld wordt, betere graphics heeft, en iedereen heeft dezelfde setup/systeem :).

En die zijn allemaal al genoemd :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
executor schreef op 19 november 2003 @ 16:25:
[...]

ik denk niet dat cs nog veel uitleg nodig heeft in eeen startpost :P. Enige vershil is dat het niet met een muis gespeeld wordt, betere graphics heeft, en iedereen heeft dezelfde setup/systeem :).

En die zijn allemaal al genoemd :P
thanks for the back-up.
Moet zeggen dat ik sinds de Sega Mega drive geen console meer heb gehad, maar ik zit het nu echt te overwegen....
Zeker zo'n xbox
Pagina: 1