Toon posts:

Afdruk samenvoegen in word2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje. Ik wil bij iemand een microsoft outlook adresboek in word2000 samenvoegen.

Nu gaf die als ik dat wou doen eerst al een foutmelding dat die een bestand genaamd schdmapi.dll niet kon vinden. Goed ik dat bestand ergens vandaan geplukt en in de office map gezet en nu doet die het weer wel.

Het probleem is dat die meneer in ms-outlook verschillende mappen heeft en word herkent deze mappen niet en als ik dus me email adressen invoeg dan zie ik er maar 8 ofo terwijl het er rond de 3000 horen te zijn.

Iemand enig id hoe ik er voor zorg dat word wel alle adressen ziet? Ik heb al lopen searchen maar neit echt mijn probleem gevonden.

TnX

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier ervaring mee heeft?

Verwijderd

waarom in word :? kun je niet gewoon alle items in adresboek A bij de items in adresboek B gooien door het aanmaken van een nieuwe map adresboekitems :?

Verwijderd

Topicstarter
Ehh nee dat is het um juist meneer wil etikketen printen met het adres er dus in maar die mogen niet doorelkaar komen, en aangezien het en rond de 3000 zijn verdeeld in 4 groepen is het niet echt leuk om dat allemaal uit tegaan zoeken.