T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Of zou je ze bij wijze van spreke bij elke pc-shop/doe het zelf winkel kunnen kopen...
spuit12
[ Voor 13% gewijzigd door Beekforel op 18-11-2003 11:21 ]
Deze dingen dus:
De hele 'kast' openmaken of de toetsen er alleen uithalen (maar dan zit je met de draad volgens mij
Volgens mij is het het makkelijkst om gewoon je toetsen eraf te vrotten, de draad er tussen te proppen (lijmen
Maarja, je bent een Tweaker, dus ik zou zeggen, begin gewoon ergens, en zie maar waar je uitkomt
Boor een klein gaatje aan de zijkant, waar de draad door heen kan.
Haal alle knoppen eruit. en lijm het op de een of andere manier wel vast..
Maar ik zit nu vol ideeen
Kan je ook op een of andere manier, zo je neon-draad aan kunnen sluiten, zodat die aansprint bij elke keer dat je een toets intypt (zal er denk ik wel slecht voor zijn maar alla....)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 11:47 ]
Dat lijkt me echt _mateloos_ irritant tikken, maarja. Geen idee ook of het kan eigenlijk. Het enige wat ik zo snel kan verzinnen, is dat je dan op de 1 of andere manier het data kabeltje van je tobo naar computer moet vinden, en dat combineren met een relais dat je draad schakelt oid?
Ik zou het gewoon niet doen
Wat dacht je van openschroeven? Meestal zijn er wel schroefjes te vinden in je toetsenbord. Openschroeven, toetsen verwijderen, glowwire vastplakken, toetsen erop, dichtschroeven en klaar.Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 11:45:
Ik ga het denk ik op de volgende manier doen.
Boor een klein gaatje aan de zijkant, waar de draad door heen kan.
Haal alle knoppen eruit. en lijm het op de een of andere manier wel vast..
Ongetwijfeld, of het ook makkelijk te realiseren is is een tweede en ik denk dat het ongeloofelijk irritant is.Maar ik zit nu vol ideeen.Dus heb nog snel even een vraag.
Kan je ook op een of andere manier, zo je neon-draad aan kunnen sluiten, zodat die aansprint bij elke keer dat je een toets intypt (zal er denk ik wel slecht voor zijn maar alla....)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Maar ik moet ergens zo'n glowwire vandaan zien te halen, en dan ga ik het proberen te bouwen...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 15:38 ]
12 volt uit je tb?
Neon rulez
Losse adapterRiesjart schreef op 18 november 2003 @ 15:48:
En waar denk je je prik (stroom) vandaan te halen?
12 volt uit je tb?
Heeft jouw toetsenbord stroom nodig
wel handig als je eerst een draadloze had
Of moet ik daar zelf een transformattertje voor bouwen?
p.s. ik heb ook een draadloos toetsenbord als dat juist handiger is?
Dus wat raden jullie me aan dan?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 17:10 ]
je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
Verwijderd
Er zijn keyboard startermodkits in de handel, is een glowwire waar je 2 AA batterijen aan kan hangen als je hem buiten je case gebruikt. Zijn van Recom geloof ik..Riesjart schreef op 18 november 2003 @ 15:48:
En waar denk je je prik (stroom) vandaan te halen?
12 volt uit je tb?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:44 . Reden: url toevoegen ]
Klopt, pricewatch geeft aan vanaf € 26,-. Let wel goed op met die IA, dat moet je ze per meter betalen en daar een inverter bovenop. Die kit van Recom heeft dus 3,3m plus inverter die op AA's werkt.Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:35:
[...]
Er zijn keyboard startermodkits in de handel, is een glowwire waar je 2 AA batterijen aan kan hangen als je hem buiten je case gebruikt. Zijn van Recom geloof ik..
Verwijderd
Je moet er wel rekening mee houden dat je bij sommige toetsenborden de toetsen niet meer goed kan indrukken als je die glow wire eronder lijmt.
Op het plaatje in de openingspost kan je zien dat deze modder geen wire aan de onderkant van zijn toetsenbord heeft gedaan en dat hij erachter kwam dat zijn wire niet lang genoeg was om bij al zijn F-toetsen te komen (is opgehouden bij F5).
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:13 . Reden: nog iets gezien ]
( wel de omheining
ik heb zo een logitech ding ( ultra flat bla bla bla shit )
gevolg ik moest me toetsen AFVEILEN anders bleve ze hangen...
maar na enig geveil en gepruts is t toch gelukt
dus ik adviseer ten eerste minimaal glow wire van 2.5 meter.
en plak t eerst vast met plakband.
( aangezien me bovkant van me keybord nog richels bevat.. waar de glowwire dus lekker tusse beknelt word..
dus.. conclusie
1: glowwire minimaal 2.5 meter
2: eerst plakkken met plakband. ( is impreciepe al genoeg )
3: zorg als je pc links staat dat het draadje om aan te sluite ok links eruit komt..
4: houd rekening dat je power uit je kast moet komen.
dit 3e geval heb ik ds niet echt wat aan omdat me pc wel is wilt verwisselen van kant. maar atm heb ik m rechts staan.. maarja me kabeltje komt links eruit
maar het resultaat is er
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/819536
Momenteel is dit alleen nog mogelijk op papier
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
zoeken naar 'neon string'
zoeken naar 'toetsenbord verlichting'
Recent (1 maand oud) topic met een guide/howto erin: [rml][ CM] Toetsenbord-mod Neon-string[/rml]
Kortom, even proefmeten met een eindje wol, na afloop stukje wol opmeten en de benodigde lengte glowwire / neonstring bestellen.okay okay ik was het gedoe zat en heb het vanmiddag gewoon gemaakt.
paar dingen vooraf ik het het alleen RONDOM gelegt de rede? dan kan je normaal tikken zonder ergens ook maar last van te hebben. Voor de rest post ik ff alleen pics, als je vragen hebt vraag maar
![]()
![]()
begin van lijmen ging niet heb 3soorten lijm geprobeerd daardoor werd het begin nogal lelijke maar dat zie je niet omdat het onder de toetsen zit
hier loopt de wire nog "onder" de spatie door dit bleek niet te werken
daardoor heb ik hem zo laten lopen en dat werkt wel perfect kan nu gewoon net zo tikken als dat ik eerst kon alleen nu heb ik een beetje licht erbij
dis het resultaat
momenteel loopt hij compleet rondom. Ik heb nog een glowwire die kan ik er zo bij doen zodat ik echt "vakken" kan maken op het toetsenbord moet ik nog ff mee kijken hoe en wat
Alleen al zoeken op je topictitel en de naam van het plaatje en de URL geeft al de relevante hits met oplossingen. Zie Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) wat wij verwachten in CME
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 19:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()