Toon posts:

[MS Office 2003] customize Business Contact Manager *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer op deze manier een topic te openen waar alle Business Contact Manager vragen en opmerkingen gepost kunnen worden. Op het internet is hierover nog maar heel weinig te vinden en datgene wat er te vinden is is wel heel erg algemeen.

Ik heb zelf het volgende probleem; Ik heb voor het testen een tweetal business contacts aangemaakt en nu wordt elk mailtje wat ik stuur of ontvang automatisch gelinkt aan mijn eerste BC. Dit wil ik uiteraard niet omdat het vooral ook mailtjes betreft die niets te maken hebben met dit BC.

Ik vraag me ook af hoe ik met VBA de Business Contact Manager kan customizen, alle informatie hierover is welkom.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
'Het grote topic': grote topics hebben we vaak liever niet, die worden al snel onoverzichtelijk, informatie wordt er moeilijk gevonden omdat het dan 'ergens op pagina 6' staat te vinden wat je zoekt; dan is het makkelijker om alles in 1x te vinden met de GOT search als het in losse topics staat. Nu zal het voorlopig wel meevallen met BCM en als het topic 'toevallig' een groot topic wordt zal ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar om het vanaf 0 het grote topic te noemen: liever niet en ik doe dan ook een kleine titeledit. Daarom hebben we het graag ook dat men eerst even een mailtje stuurt naar de mods voor een 'groot' topic wordt geopend :)

Een betere titel kon ik niet verzinnen trouwens zo op de vroege morgen, maar ik houdt me aanbevolen O-)

Ik heb alleen wat ervaring met de grote broer, MS CRM, maar ik neem aan dat je ergens een e-mailadres linkt aan een contact, heb je daar niet per ongeluk een wildcard gebruikt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal er rekening mee houden. Bedankt..........

Verwijderd

Hier ook alleen maar ervaring met MS CRM. Maar ik ben nu bezig met een installatie van dit product het ziet er wel goed uit. Niet hele uitgebreidde functies. Als ik je probleem tegenkom dan post ik wel wat. Zal dit topic iig volgen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat MS CRM is dat het oude Navision?