Binnen mijn stagebedrijf is mij gevraagd om even alle pcnamen te hernoemen naar een duidelijke naam.
Als ik echter de naam wijzig en bevestig, krijg ik de waarschuwing
Of ben ik dan permanent uit het netwerk gezet? Indien ik niet als normale Admin pcnamen mag/kan veranderen binnen het netwerk: kan ik het nog terugzetten als het fout gaat? (wel een relevante vraag
)
Ik ben ingelogd als Administrator en voor de rest heb ik geen rechten o.i.d. (Ik heb geen un/pw van een Domein beheerder oid
)
Bedankt alvast
Als ik echter de naam wijzig en bevestig, krijg ik de waarschuwing
Nu vraag ik me af hoe ik de pcnamen makkelijk kan wijzigen. Kan ik gewoon doorgaan met deze actie en kan ik me straks weer aanmelden door gewoon het domein weer in te vullen als voorheen?Als u de computernaam wijzigt voor de domeinbeheerder de naam ervan in het domein wijzigt, hebben sommige domeinaccounts (waaronder die van u) niet langer toegang tot deze computer.
Weet u zeker dat... bladiebla...
Of ben ik dan permanent uit het netwerk gezet? Indien ik niet als normale Admin pcnamen mag/kan veranderen binnen het netwerk: kan ik het nog terugzetten als het fout gaat? (wel een relevante vraag
Ik ben ingelogd als Administrator en voor de rest heb ik geen rechten o.i.d. (Ik heb geen un/pw van een Domein beheerder oid
Bedankt alvast
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.