Toon posts:

Is het mijn Firewall???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een tijdje geleden een firewall geinstalleerd, Zonealarm pro namelijk, na een tijdje vond ik het allemaal een beetje te veel worden met al die meldingen etc. ik werd er echt gek van. Toen heb ik mijn Firewall van mijn computer afgegooid, ik weet niet meer precies hoe (handmatig map verwijderen, of uninstall functie). Maar wat wil nou (ik weet niet meer precies het moment) ik kan niet meer op edonkey connecten, Bittorrent doet niks meer, ik kan niet meer naar een IRC server connecte etc. ik denk en weet bijna zeker dat dit nog overblijfselen zijn van de Firewall maar wat moet ik nu doen wil ik dit fixen????

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 17:07
Je firewall weer installeren, je gaat toch het zonder firewall het internet op ? :S

Waarom zoek je niet even uit hoe je die meldingen uit kunt schakelen, dit kan vast wel in zonealarm...

offtopic:
Ik zie dat je nieuw bent, mischien kun je de faq eens doorlezen voor tips. Ook hebben we een knopje search bovenaan.

[ Voor 28% gewijzigd door leon1e op 18-11-2003 10:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar zullen de problemen die er nu zijn, er niet meer zijn als ik mijn firewall weer opnieuw installeer?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
t'ja het is simpel zonealarm pro weer instaleren, en daarna netjes deinstaleren

[ Voor 9% gewijzigd door djexplo op 18-11-2003 10:49 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 13:12
djexplo schreef op 18 november 2003 @ 10:48:
t'ja het is simpel zonealarm pro weer instaleren, en daarna netjes deinstaleren
Idd.

Ennuh, het is sowieso niet echt slim om mappen van geinstalleerde software handmatig te verwijderen......

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het proberen, iig bedankt en als het niet lukt dan zal ik het wel ff poste

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik denk dat het wel aan zonealrm ligt. Heb zelf ook gehad dat ik niet kon pingen naar een andere computer in mijn netwerk. Zonealarm weer aangezet en toen vroeg hij of ping het netwerk op mocht, en het werkte.

Blijkbaar blijven de restricties die je in zonealerm hebt staan gewoon werken als hij uit staat of verwijderd is.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Pagina: 1