Hey,
Ben misschien nieuw hier, maar moet dit echt even weten.
Ik loop stage op het Severinus en daar willen ze Server based computing in gaan voeren.
Nu zou ik graag informatie willen hebben over Windows 2003 Terminal server en Citrix. Zodat ik kan kiezen welke het beste bij dit bedrijf past.
Ik heb hier wel al een topic gevonden over de windows 2000 terminal server vs citrix alleen misschien dat het met windows 2003 terminal server een veel groter of kleiner verschil is.
Dit heb ik net even samengevat uit het windows 2000 (TS) vs citrix topic
Citrix is duurder in aanschaf
Citrix kost minder bandbreedte
Citrix heeft een betere niet windows client ondersteuning
Citrix kan meer dan 256 kleuren aan
Help me aub want van de sites zelf word ik ook niet veel wijzer. En weet zeker dat hier mensen zitten die hier veel verstand van hebben.
Alvast bedankt
Ben misschien nieuw hier, maar moet dit echt even weten.
Ik loop stage op het Severinus en daar willen ze Server based computing in gaan voeren.
Nu zou ik graag informatie willen hebben over Windows 2003 Terminal server en Citrix. Zodat ik kan kiezen welke het beste bij dit bedrijf past.
Ik heb hier wel al een topic gevonden over de windows 2000 terminal server vs citrix alleen misschien dat het met windows 2003 terminal server een veel groter of kleiner verschil is.
Dit heb ik net even samengevat uit het windows 2000 (TS) vs citrix topic
Citrix is duurder in aanschaf
Citrix kost minder bandbreedte
Citrix heeft een betere niet windows client ondersteuning
Citrix kan meer dan 256 kleuren aan
Help me aub want van de sites zelf word ik ook niet veel wijzer. En weet zeker dat hier mensen zitten die hier veel verstand van hebben.
Alvast bedankt