Wanneer toegang tot welk forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:52

Gotiniens

Fairly odd Tim

Topicstarter
Lieve adjes ;)

Ik zag v/d week een vriend wat lezen in het nieuws, sport, tv en muziek forum. Nou wou ik dat draadje ook even lezen, maar merkte dat ik daar geen toegang tot heb. Vervolgens wou ik natuurlijk weten wanneer dat wel kan dus ik zoeken naar een lijstje met de toegangregels voor dat forum of alle fora, maar kon dus niks vinden.

Is er zon lijstje? Is het dan niet handig om er eentje te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Heb je alle FAQ's doorgelezen?

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ruudjah schreef op 18 november 2003 @ 10:10:
Heb je alle FAQ's doorgelezen?
Heb jij alle FAQ's doorgelezen? :/

Ik ben het eens met TS dat het niet makkelijk te vinden is, wanneer je tot welke sub-fora toegang krijgt.

De oude Algemene GoT-FAQ #06

Dit stuk is niet volledig, want voor HK-toegang gelden iets andere regels:
[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-65.000***[/rml]

[ Voor 46% gewijzigd door BtM909 op 18-11-2003 10:15 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum :)

Lieve Adjes FAQ

Dit topic is gesloten.