Toon posts:

Mozilla Thunderbird 0.3 problemen grote attachments

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik grote attachments wil versturen dan loopt m'n c: partitie vol, terwijl ik het prog op de d: partitie heb geïnstalleerd :?

Waarom maakt mozilla geen gebruik van de ruimte op de d: partitie, immers daar heb ik het geïnstalleerd :?

Alle instellingen in mozilla bekeken, maar kan enkel een local map vinden die ik verwezen heb naar d:, dus daar kan het niet aan liggen.

Iemand een idee?

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 08:33 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je Windows XP hebt: rechtsklik deze computer, eigenschappen, tabblad geavanceerd, knop omgevingsvariabelen. Waarschijnlijk zie je daar bij de gebruikersvariabelen TEMP en TMP dat de map C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Temp wordt gebruikt, en bij de systeemvariabelen C:\Windows\temp.
Thunderbird pakt je attachment in je tempmappen :)

Verwijderd

Tevens staan je mailboxen in documents & settings, onder een verborgen map genaamd Application Data. Dus als je die verzonden mail met attachment opslaat in de map sent, staat hij standaard op de c:\ schijf.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, even vergeten mijn OS te vermelden O-)

Geldt dit ook voor W2k??

Ik ga het zowiezo eens even kijken, thanx voor the tip :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:47:
Tevens staan je mailboxen in documents & settings, onder een verborgen map genaamd Application Data. Dus als je die verzonden mail met attachment opslaat in de map sent, staat hij standaard op de c:\ schijf.
Hoeft niet persé, je kan ook zelf de plaats van de map aangeven. Bij mij staan ze op D:\Internet

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi