Ik heb hier een Acer Aspire 1604LC met een Mobile Radeon 9000. Ik probeerde Windows98 te installeren om Street Legal Redline wat beter te kunnen spelen. Het probleem enkel is dat mijn Mobile Radeon een "memory resource" conflict heeft met de "motherboard recources" en de "aspi embedded" (oid). Ik kan de settings in de recource tab niet veranderen. Hoe los ik dit op?
Wel van alles de laatste drivers geinstalleerd? Catalyst werkt niet op een mobility radeon, maar Acer heeft er goeie drivers voor. Ook je chipset en de andere kneut niet vergeten.
Verder is het logisch dat je de resources niet zelf kunt aanpassen, omdat alles tegenwoordig PnP is (= zelf z'n IRQ kiezen enzo).
Dat je op zo'n relatief modern laptopje Windows 98 installeert alleen voor een bepaald spel, vind ik wat vreemd. Net alsof je een Ferrari koopt alleen omdat ie van die mooie velgen heeft
Verder is het logisch dat je de resources niet zelf kunt aanpassen, omdat alles tegenwoordig PnP is (= zelf z'n IRQ kiezen enzo).
Dat je op zo'n relatief modern laptopje Windows 98 installeert alleen voor een bepaald spel, vind ik wat vreemd. Net alsof je een Ferrari koopt alleen omdat ie van die mooie velgen heeft
[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 18-11-2003 01:42 ]
日本!🎌