Toon posts:

MGS 2: Sunstance - Key config

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo. k heb gezocht voor mij probleem maar met de zoek funcite kon ik met mijn key words niks vinden :( dus dan maar een nieuw topic.

Ik heb metal gear solid 2 : Substance voor de PC gekocht. Want ik heb deel 1 verschillende malen uitgespeeld op de PS 1.. bij het installeren kom ik er achter dat het de PS 2 versie is in een PC-shell ofzo :S. Dat wisten de meeste van jullie al maar goed. na wat geklooi met instellingen loopt het spel nu goed, MAAR en nu komt de vraag: Hoe stel ik in hemelsnaam eeen beetje relaxt mijn controls in????

Ik kom met me keyboard nog redelijk ver, maar et me muis kan ik niks instellen. Hoe doe ik dit in hemelsnaam? Verder heb ik ook een gravis gamepad pro, maar daar is het ook onspeelbaar op. Als ik naar beneden druk dan loopt 'snake' rustig sluipend naar beneden maar renen doet ie niet. en ik mis wel meer knoppen.. zoals hoe pak ik iemand bij ze keel om hem te wurgen en hem weg te slepen?

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen, wnat ik wil het graag spelen, maar met deze controls lukt het voor geen meter.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Firestorm Dual Power 3 Gamepad is the worldwide reference in force feedback gamepads for PC. Includes 2 force feedback motors, 2 analog controllers, 12 programmable action buttons and an improved 8-way D-pad.

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_dual_power2.gif

Je hebt ze ook zonder analoge sticks e.d. en kost niet zoveel.
Zo heb ik het wel goed gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ja het moet toch ook met het toetsenbord en muis kunnen?

Maar iig thnx for the tip! Deze controller is qua config precies een ps2 controller. was het een kwestie van inpluggen en spelen? of moet je dan ook nog talloze dingen instellen? Ik ga eens kijken wat het kost, maar ik heb toch liever dat ik ook zonder extra kosten het spel kan spelen.

Iemand nog tips?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 12:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand mij helpen? Ik wil ehct dit geweldige spel spelen, maar ik wordt een beetje :( van die PC versie. Kan iemand mij ff uitleggen hoe ik netjes mijn key config aan de praat krijg? Hoe gebruik ik me muis en hoe kan ik alles lekker instellen?

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem: hoe krijg ik in godsnaam mn muis aan de praat!? :X