Hopelijk zit in in goede forum.
En yah heb gezocht maar geen oplossing voor probleem gevonden.
Goed, ik heb Apache 2.0.40 met php draaien op Red Hat 8. Ik draaide eerst mijn webserver op XP maar ben dus overgestapt.
Ik heb Apache ingesteld op locaal ip adres om de site eerst te testen.
Probleem is dat als ik 192.168.1.1:9722 (ip van server + poort waar hij moet zoekken) intype dan krijg ik dus een mooie "The page cannot be displayed". En als ik met Opera open dan krijg ik alleen de index.php pagina, maar als ik op een link klik dan blijft hij op dezelfde pagina.
Onder XP werkt de site wel perfect, en de testsite (dat apache werkt enzow) doet het ook.
Mijn error_log van Apache gaf eerst dit aan:
www = waar mijn website staat.
Daarna ben ik wat met de <Directory > wat gaan aanrommelen (van wat ik in andere topics had gelezen).
Nu geeft mijn error_log dit aan:
Uiteindelijk kan ik er weinig mee, mijn webserver doet nog steeds niks
En yah heb gezocht maar geen oplossing voor probleem gevonden.
Goed, ik heb Apache 2.0.40 met php draaien op Red Hat 8. Ik draaide eerst mijn webserver op XP maar ben dus overgestapt.
Ik heb Apache ingesteld op locaal ip adres om de site eerst te testen.
Probleem is dat als ik 192.168.1.1:9722 (ip van server + poort waar hij moet zoekken) intype dan krijg ik dus een mooie "The page cannot be displayed". En als ik met Opera open dan krijg ik alleen de index.php pagina, maar als ik op een link klik dan blijft hij op dezelfde pagina.
Onder XP werkt de site wel perfect, en de testsite (dat apache werkt enzow) doet het ook.
Mijn error_log van Apache gaf eerst dit aan:
code:
1
| Directory index forbidden by rule: /www/ |
www = waar mijn website staat.
Daarna ben ik wat met de <Directory > wat gaan aanrommelen (van wat ik in andere topics had gelezen).
Nu geeft mijn error_log dit aan:
code:
1
| child process 8590 still did not exit, sending a SIGTERM |
Uiteindelijk kan ik er weinig mee, mijn webserver doet nog steeds niks
[ Voor 3% gewijzigd door MrMartinH op 18-11-2003 00:55 ]
Signature