pixelview tv-card wil niet opnemen

Pagina: 1
Acties:

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Topicstarter
ik heb hier een pixelview PV bt878P+ rev 4c kaart en het progje wat erbij zit zou ook beelden moeten kunnen opslaan, maar nou komt het, dat lukt niet.

als ik op opnemen klik neemt hij alleen maar een balkje ruis op. eerst dacht ik dat het aan het progje zou liggen, dus ik heb een paar andere geprobeert (waaronder adobe premiere), maar deze hadden allemaal het zelfde probleem.

zijn er meer mensen die dit probleem hebben en belangrijker is zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Er zijn ook andere programma's om tv-beelden mee op te nemen. Via Google kan je er wel een aantal vinden. :)

Je zit niet toevallig van de TV-tuner op te nemen terwijl je het video-in signaal aan het bekijken bent? Ruis heb je alleen bij de TV-tuner. Niets opnemen van composiet geeft enkel een zwart beeld.

Je zou eens kunen proberen de software opnieuw te installeren, misschien dat een codec kapot is of overschreven is door een (incorrecte) nieuwe variant.

[ Voor 63% gewijzigd door -=bas=- op 18-11-2003 15:04 ]

Senile! Senile Oekaki

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Probeer anders een iuvcr (www.iulabs.com) . is ideaal programma om met je tvkaart te gebruiken.

Anders is dscaler ook een goed alternatief.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
dus ik heb een paar andere geprobeert
Ben ik de enige die dit gelezen heeft? Lijkt me eerder iets met de instellingen of drivers van je kaart te maken te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door DumbAss op 18-11-2003 15:24 ]

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• white_panther

white_panther

Topicstarter
ik heb de laatste drivers via hun site gedownload.
je hebt 2 versies van deze kaart, maar ik heb er goed opgelet dat ik de juiste driver had die bestemd was voor rev. 4C

als ik het programma start, krijg ik gewoon het beeld van de vcd, maar zodra ik op opnemen klik, krijg ik een balkje ruis (+/- 1/3 van het scherm) en dat gaat die dan opnemen. echt vaag.

edit:

ik heb het geprobeerd op 2 totaal verschillende pc's maar ze geven het zelfde probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door white_panther op 18-11-2003 17:47 ]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• white_panther

white_panther

Topicstarter
ff een voorbeeld van wat er te zien is na het capturen: http://home.tiscali.nl/~wmvana/capture1.avi

Pagina: 1