achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Je zit niet toevallig van de TV-tuner op te nemen terwijl je het video-in signaal aan het bekijken bent? Ruis heb je alleen bij de TV-tuner. Niets opnemen van composiet geeft enkel een zwart beeld.
Je zou eens kunen proberen de software opnieuw te installeren, misschien dat een codec kapot is of overschreven is door een (incorrecte) nieuwe variant.
[ Voor 63% gewijzigd door -=bas=- op 18-11-2003 15:04 ]
Senile! Senile Oekaki
Anders is dscaler ook een goed alternatief.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ben ik de enige die dit gelezen heeft? Lijkt me eerder iets met de instellingen of drivers van je kaart te maken te hebben.dus ik heb een paar andere geprobeert
[ Voor 6% gewijzigd door DumbAss op 18-11-2003 15:24 ]
je hebt 2 versies van deze kaart, maar ik heb er goed opgelet dat ik de juiste driver had die bestemd was voor rev. 4C
als ik het programma start, krijg ik gewoon het beeld van de vcd, maar zodra ik op opnemen klik, krijg ik een balkje ruis (+/- 1/3 van het scherm) en dat gaat die dan opnemen. echt vaag.
ik heb het geprobeerd op 2 totaal verschillende pc's maar ze geven het zelfde probleem.
[ Voor 14% gewijzigd door white_panther op 18-11-2003 17:47 ]
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier