Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[telfort]sms'en via gprs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via de search een aantal heel oude topics (2002, dus voor gprs is dat oud) gevonden die ook niet echt antwoord gaven op mijn vraag: is het mogelijk via java apps op mijn Siemens M55 om via gprs smsjes te versturen, dus dat het sms je me alleen data kost? Ik heb hier nl wat sms progjes gevonden en ik vroeg me af of dat zou kunnen werken. Iemand die hier iets van weet?

Verwijderd

ja, dat kan. de m55 ondersteunt gewoon html pagina's, dus als je een pagina vindt die klein genoeg is moet het kunnen. natuurlijk dan niet vanaf je eigen nummer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:36:
ja, dat kan. de m55 ondersteunt gewoon html pagina's, dus als je een pagina vindt die klein genoeg is moet het kunnen. natuurlijk dan niet vanaf je eigen nummer
Nou ik heb dus java progjes voor op die telefoon die dat kunnen dus das het probleem niet. Maarrrr.... kost dit dan dus ook echt noppes? ik vraag me af of de gsm-aanbieders zichzelf dan zo makkelijk in de vingers laten snijden en punt 2: waarom hoor ik er dan niemand over het lijkt me namelijk redelijk revolutionair om te sms'en / ems'en (heb ik ook n progje voor) voor omgerekend €0.02 per smsje.

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb een Siemens S55, en daar zit gewoon de functie "SMS via GPRS" in.
'k Heb die een tijdje geleden eens aangezet, en toen kon ik geen sms'sjes meer sturen, ik kreeg een of andere foutmelding.
Maar nu ik het vandaag opnieuw probeer, lukt het wel gewoon om een sms'je te sturen, maar dan wel aan het gewone sms-tarief. Alsof er niets veranderd is dus.

Ik zit bij Proximus (België) Pay&Go (pre-pay kaart).

Verwijderd

/me heeft ook een s55: techniesch gezien verstuur je dan gewoon een mms met alleen tekst.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 21:46:
* jules heeft ook een s55: techniesch gezien verstuur je dan gewoon een mms met alleen tekst.
idd, bij de S55 zit dat ingebakken (SMS instellingen). Maar als dat voor MMS kosten verstuurd moet worden, dan is dat reteduur! Tenminste, bij Orange kan je voorlopig nog gratis MMS-en, daarna kost het 50 Euro cent! Niet echt billig..

[EDIT] Bij Orange lukt het in ieder geval niet op bovenstaande manier...

[ Voor 10% gewijzigd door jules op 18-11-2003 22:09 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1