in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Dus ik zou zeggen -> koop een oude overheadprojector, en je hebt een beamer
[ Voor 39% gewijzigd door Cereal op 17-11-2003 22:01 ]
Verwijderd
je zou er een los lcd scherm van kunnen maken als je een stuk egaal-licht-verspreid-folie achter plakt met een witte ccfl
jah zo hebben ze die bij ons op school ook, ik vind het tamelijk brakke dingen trouwens, maar het is beter dan nietsCereal schreef op 17 november 2003 @ 22:01:
Dit is een scherm wat op een overheadprojector gelegd kan worden..
daar zit wat in , kopen , zoeken !Cereal schreef op 17 november 2003 @ 22:01:
Dit is een scherm wat op een overheadprojector gelegd kan worden..
maar het beeld ? is daar een film op te kijken ? of krijg je pijn aan ogen ?m-m schreef op 17 november 2003 @ 22:07:
[...]
jah zo hebben ze die bij ons op school ook, ik vind het tamelijk brakke dingen trouwens, maar het is beter dan niets
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
CCFL erachter en smullen maar
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Het wil op zich wel denk ik, ik heb er alleen een paar powerpoints op gezientalin schreef op 17 november 2003 @ 22:12:
maar het beeld ? is daar een film op te kijken ? of krijg je pijn aan ogen ?
Zo'n ding is dus ook nog in kleur? Dan vind ik het helemaal coolm-m schreef op 17 november 2003 @ 22:15:
[...]
Het wil op zich wel denk ik, ik heb er alleen een paar powerpoints op gezienZe hebben die dingen nog wel maar ze hebben tegenwoordig echte beamers aangeschaft
Weer eens wat anders dan een windowmod
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ik zit volop te lezen op die site .Adonias schreef op 17 november 2003 @ 23:25:
Het is een ouderwetse manier om bewegende beelde te projecteren. Het is dus echt bedoeld voor op een overhead projector.... op www.diyaudio.com worden die dingen heel veel gebruikt voor diy beamer... als je een kleurending hebt kun je wel wat leuks ermee doen
en ja het is een kleuren display , als ik hem aansluit kan ik ook de film die er op afspeeld wel zien , maar wel moeilijk omdat er geen goede lichtbron bij is .
hardstikke coole dingen!!
gewoon proberen met een halogeenspotje erdoor heen te schijnen en te projecteren!
Als je hem weggaat gooien , heb ik wel interesse ...
[ Voor 53% gewijzigd door xdc op 18-11-2003 00:20 ]
slimmehotspot.nl
Verwijderd