outlook 2003 mappen verwijderen/wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 10:13
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een oplossing voor de volgende problemen. Ik heb in de MS Knowledge base gezocht en op Google, maar helaas niets gevonden.

Ik gebruik Outlook 2003 en heb aan de linkerkant van m'n scherm het kopje E-mail staan, daaronder Favoriete mappen met m'n inbox en adresboek en daaronder het kopje alle e-mail mappen met daarin alle mappen, inclusief inbox en adresboek nogmaals. Ik vind het nu onzin om twee maal dezelfde mappen op m'n scherm te hebben. De favoriete mappen moeten dus verdwijnen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Dan heb ik onder het kopje alle e-mail mappen ook nog eens een keer zowel Contactpersonen (met inhoud) als Contacts staan (leeg), dit geldt voor alle items, alles staat er in het Nederlands en Engels. Dit is waarschijnlijk een erfenis van een installatie van Office in het Engels, maar nu heb ik een NL versie en wil ik graag van die dubbele mappen af.

Ook wil ik mijn persoonlijke mappen ergens neerzetten waar ik dat wil, nl. onder m'n Inbox (onder, dus niet in. Inbox wil ik graag bovenaan in het rijtje hebben staan voor de overzichteliijheid)

Nu vraag ik me af of er (al) een of ander tweak programmatje is dat deze zaken voor mij regelt of dat het mogelijk is in het register aanpassingen te verrichten zodat deze problemen uit de wereld zijn......

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 23:36

-=Sentinel=-

*zucht...*

Ik weet dat dit al een oud topic is, maar in de search kan ik niets vinden over dit probleem hierboven. Ik zit met hetzelfde probleem. Het is niet echt een probleem, maar ik vind het een beetje beeldschermvervuiling.
Ik het dus mogelijk om favoriete mappen uit te schakelen?

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:43
Hoewel deze topic wel oud is, en deze alleen met de search boven gekomen is ben ik benieuwd of iemand het nu weet hoe dit moet, en of het wel mogelijk is??

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.. Ik wil die "favoriete mappen" helemaal niet hebben... Nu heb ik wel al die mappen al verwijderd uit mijn favoriete mappen, alleen nu moet die balk daarvan ook weg. Is dit mogelijk, zo jah hoe?
Neemt namelijk alleen ruimte in beslag..

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 11:14

Francois

Dus...

Linksonder met rechtermuisknop op E-Mail klikken, kies "Opties van het navigatiedeelvenster". Verwijder het vinkje voor E-Mail, selecteer "Mappenlijst" en klik dan op Omhoog tot deze bovenaan in de lijst staat. Klik op OK, en klik vervolgens linksonder op Mappenlijst.

Zoiets?

Verwijderd

is het ook mogelijk om openbare mappen aan deze linkerbalk toe te voegen