[E-mail] Meerdere mail tegelijk beantwoorden als BCC

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 12:33

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op dit moment gebruik ik de adversie van Eudora. Harstikke mooi programma, maar ik wil iets wat niet lijkt te kunnen.

Ik heb een prijsvraag gehouden voor een website. Daarvoor zijn er een stuk of 400 inzendingen binnengekomen. Nu wil ik die mensen een e-mailtje sturen met daarin de melding dat de winnaars bekend zijn gemaakt op de website. Als ik met Eudora meerdere e-mails selecteer en ik druk op reply of reply to all, krijg ik keurig netjes per e-mail een nieuw venster geopend.

Ik wil het anders. Ik wil dat alle e-mails die ik heb geselecteerd om te beantwoorden in het 'To' komen zodat ik ze in BCC kan zetten. Ik heb gehoord dat dit met Eudora Pro wel kan, maar ik wil dit even snel doen en het liefst met een gratis programma. Is er misschien een ander e-mail programma waarmee ik dit even snel kan doen?

Dus:
Mails ophalen (400)
Alles selecteren of per 100 of 50
Reply to all kunnen doen in één e-mail.

Wie helpt mij uit de brand?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:18

Crazy D

I think we should take a look.

Kun je in Eudora niet eenvoudig mensen toevoegen aan een adresboek? Misschien niet ideaal, maar als je alle mailtjes kunt selecteren en in 1 klap al die mensen in je adresboek kunt gooien, kun je ze daarna iig wel makkelijk selecteren:)

Exact expert nodig?