abit vp6 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 20:37
Nu nog zullen velen denken, maar ach waarom niet .

Het zit zo, ik heb nog 2 p3's liggen op 1ghz en die wil ik samen gooien op een dualplankje. De Abit VP6 leek me wel wat, echter is dit een goed plankje?
De tests geven aan dat het een uber plank is, dus dat zit wel goed. Maar wie heeft wat reallife ervaringen met dit board? Kga m niet overklokken en het komt in een lanparty server.
Iemand ervaring met uptimes? Het board moet nl wel een uptime aan kunnen van minimaal n weekend ent liefst meer (campzone iemand?) en dat onder een gemiddelde tot zware belasting.

| Hardcore - Terror |

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

ik heb een tijdje een abit vp6 gehad met 2xp3 1ghz derop @ 1200Mhz, (160Mhz fsb)
ik heb der een paar maanden uptime mee gehaald (heeft als fileserver gedraaid, en soms ook eens een xvidje encoden) heeft het altijd goed gedaan, maar heeft het laatst begeven omdat de voeding was doorgefikt, en die heeft het mobo mee het graf in genomen.
toen hebbik een tijdje een asus CUV4X-D gebruik, ook de p3's op 1200mhz, werkte ook perfect ;)

niks

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 20:37
lijkt me duidelijke zaak, is goed plankje voor mij :)

| Hardcore - Terror |

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 11:29
ik heb ook een vp6 draaien, werkt heel lekker.

alleen iets van 4 maanden geleden begaf hij het, schenen van die k*t condensatoren op te zitten die bol gingen staan en lekken. abit gemaild en ze hadden heel snel nieuwe condensatoren opgestuurd, gesoldeerd en nu draait hij weer als een zonnetje ;)

verder een lekker (en nu) stabiel moederboordje 8)