Ik heb hier een opzich in goede staat verkerende 17" Fujitsu Siemens monitor echter met 1 groot mankement. Dit mankement houdt in dat hij na een paar uren aangestaan te hebben (2-8) in standby vliegt, daarna is hij niet meer aan te krijgen pas na een paar uren "afkoelen". Als ik em daarna weer aanzet dan kan ik hoogstens een uurtje genieten van het beeld want dan stopt hij weer. Laat ik hem vervolgens een dag of wat uit dan kan ik weer langer gebruik maken van deze monitor.
Wie heeft een idee waar ik moet zoeken, ik heb een redelijke elektronica kennis maar monitoren blijven vaag terrein voor mij. Ik dacht zelf aan een verlopen condensator maar waar ik zou moeten zoeken geen idee.
Het zit dus niet in de PC(s) maar echt in de monitor voordat hier iemand met een lullig antwoord komt.
Wie heeft een idee waar ik moet zoeken, ik heb een redelijke elektronica kennis maar monitoren blijven vaag terrein voor mij. Ik dacht zelf aan een verlopen condensator maar waar ik zou moeten zoeken geen idee.
Het zit dus niet in de PC(s) maar echt in de monitor voordat hier iemand met een lullig antwoord komt.
Speed kills, but beauty lives forever...