• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik zat op een wap site (http://www.geocities.com/spotcd/index2.wml) en het ging af en toe nogal traag dus ik reconnecte een paar keer en ineen keer gaf tie de onbekend bestands formaat foutmelding, ik nog een keer proberen en nog een keer en het lukt gewoon niet meer. Keb de cache al gedelete enzo en op gewone wapsites te komen zoals bijv. http://wap.startpagina.nl lukt gewoon wel, heeft iemand nog een voorbeeld van een wml site die ik kan proberen ofzo? Dit vind ik wel zwaar klote, want die site heb ik best wel nodig.

Iemand een idee/oplossing?

• Da-WiZZy0n
Niemand die hier iets op weet ??
En nog een vraag, kent iemand hier een gratis wap provider die 1440 bps ondersteunt?

[ Voor 133% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 08-12-2003 23:50 ]

• Da-WiZZy0n
Wat moet ik nou doen, kom op, er is toch wel iemand die een vergelijkbaar probleem heeft gehad?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Wat mij wel is opgevallen met mijn 3100 is dat ik eerst kleuren plaatjes kreeg bij t-zones. Dat werkt niet meer, krijg alleen nog maar zwart wit of geen afbeeldingen. Terwijl bij een vriend van mij het nog wel goed werkt op zijn 6610, wat nagenoeg dezelfde telefoon is. Maar dat ik geen wml sites meer kan openen heb ik nog niet gehad.

Maar doet hij het nu alleen niet meer met die ene site, of doen alle wapsites(wml) het niet meer?

[ Voor 26% gewijzigd door waslijn op 19-11-2003 10:49 ]

• Da-WiZZy0n
Waslijn schreef op 19 november 2003 @ 10:46:
Wat mij wel is opgevallen met mijn 3100 is dat ik eerst kleuren plaatjes kreeg bij t-zones. Dat werkt niet meer, krijg alleen nog maar zwart wit of geen afbeeldingen. Terwijl bij een vriend van mij het nog wel goed werkt op zijn 6610, wat nagenoeg dezelfde telefoon is. Maar dat ik geen wml sites meer kan openen heb ik nog niet gehad.

Maar doet hij het nu alleen niet meer met die ene site, of doen alle wapsites(wml) het niet meer?
Ik heb nu bij meer links die ik open dat ie onbekend bestandsformaat aangeeft ja of dat allemaal wml links zijn weet ik niet, want het gebeurt bij het surfen.