ik heb zojuist een e-tech wlan accesspoint gekocht.
ik heb de accesspoint configuration tool geinstalleerd
opgestart e dan vraagt ie om een wachtwoord...wat ik hier ook intyp of zelfs leeg laat ik kan gewoon het configmenu inkomen als ik op ok klik...maar als ik nuiets probeer in te stellen dan zegt ie dat mijn ingegeven wachtwoord onjuist is...
ikkan dus ook niet het wachtwoord wijzigen want dan krijg ik dezelfde melding.
ik wil het accesspoint instellen op dhcp. Dat kan ik kiezen maar als ik dan op apply klik krijg ik weer de wachtwoord melding.
heeft iemand dit accesspoint en zo ja wat is het standaard fabriekswachtwoord.
op de site
www.e-tech.nu (TRAGE SITE) is het niet te vinden en in de manual staat ook niets over een standaard wachtwoord.
de exacte melding die ik krijg is:
"Snmp set to Agent error! Check your password and retry again."
ik heb de accesspoint configuration tool geinstalleerd
opgestart e dan vraagt ie om een wachtwoord...wat ik hier ook intyp of zelfs leeg laat ik kan gewoon het configmenu inkomen als ik op ok klik...maar als ik nuiets probeer in te stellen dan zegt ie dat mijn ingegeven wachtwoord onjuist is...
ikkan dus ook niet het wachtwoord wijzigen want dan krijg ik dezelfde melding.
ik wil het accesspoint instellen op dhcp. Dat kan ik kiezen maar als ik dan op apply klik krijg ik weer de wachtwoord melding.
heeft iemand dit accesspoint en zo ja wat is het standaard fabriekswachtwoord.
op de site
www.e-tech.nu (TRAGE SITE) is het niet te vinden en in de manual staat ook niets over een standaard wachtwoord.
de exacte melding die ik krijg is:
"Snmp set to Agent error! Check your password and retry again."
[ Voor 8% gewijzigd door shardphoenix op 17-11-2003 19:46 . Reden: opmerking over url ]