Toon posts:

[CS] Zwart Scherm door te hoge resolutie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey heren.,
ik heb groot probleem.

Mijn broertje heeft cs resolutie(1280/960) te hoog gezet waardoor beeld als je connect zwart wordt. en dat ook blijft je komt wel gewoon in server(geluid)

Nou heb ik al Videokaart opnieuw geinstalleerd.
Counterstrike en Halflife Cd gereinstalled.

Maar dat mocht allemaal niet baten het zwarte scherm blijft komen.

Wat nu.

Info:
windows Xp
Geforce MX200
Noob=broertje
Monitor 15 inch. :( :( :(

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Misschien staat er in het register nog een key van Counterstrike (of een file op de harddisk), waarin de resolutie opgeslagen is. En dat dan elke keer daaruit gelezen wordt. :? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
En waar moet ik dat veranderen.
en uiteraard hoe kom ik er?

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 19:38:
En waar moet ik dat veranderen.
en uiteraard hoe kom ik er?
In je register kom je via het bestand 'regedit.exe' in je windows-directory. Je moet even zoeken op counterstrike. Ik weet namelijk uit m'n hoofd niet de namen van de registerkeys. Ik heb het spel namelijk niet. :)
Wis niet zomaar lukraak registerkeys. Je kan je Windows ermee 'verminken'!
De file zou je makkelijk moeten kunnen vinden. Na een de-installatie laten sommige programma's/spellen wel eens de directory staan met een aantal bestanden daarin. Savegames, instellingen e.d. :)

[ Voor 9% gewijzigd door _the_crow_ op 17-11-2003 19:42 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die dit wel weet ik vind het namelijk niet.

:( :( :( :(

oja evengoed bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 19:45 ]

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
hrmz, makkelijkst is om in current user en local machine onder software allebei de 'valve' keys weg te gooien

(dus local machine -> software -> valve en current user-> software -> valve)

Als je geen andere valve games geinstalleerd hebt, werkt dit perfect. Je cd key moet je wel ff opnieuw invullen.

Verwijderd

Topicstarter
Argh

Ik zie verband niet tussen key weggooien en zwart scherm.

Ik heb dit gedaan.

regedit
valve
Half-life
Key
Key Weg
Ok

Opnieuw regedit
en key terug

nog steeds zelfde probleem.

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Dan zal ik even de functie van het register vertellen.
In het register staan bepaalde instellingen en waarden van programma's. Windows slaat hier ook een hele meuk informatie op.

Nou kan Counterstrike bepaalde instellingen opslaan in het register. Dit zou ook in files kunnen zijn. Die files staan dan waar jij CS hebt geïnstalleerd.
Sommige files blijven achter als je een programma/spel deïnstalleerd.
Ik wil niet zeggen dat hetgeen ik aandraag de oplossing is voor jou probleem, maar het is een mogelijkheid. En niet geschoten is altijd mis. :)

En als je de register key exporteert, verwijdert en meteen weer importeert zal er natuurlijk vrij weinig gebeuren. Je moet de key exporteren, verwijderen en dan CS proberen te spelen. En daarna eventueel weer importeren. :)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik denk dat jij een TFT hebt, klopt dat (with the 15" and all en dat zwarte scherm). Waarom zet je er niet even een gewone CRT monitor op, zet de instellingen terug, tft er weer op en klaar ben je :?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Dude, ik ken dat gare CS niet zo goed, maar is er in de map van ut spel niet een *.cfg of *.ini waar dit soort meuk in staat? kwestie van editen en klaar of zie ik dat helemaal verkeerd?

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
de video settings staan in het register...

voor cs moet je en current user en local machine weggooien
regedit
valve
Half-life
Key
Key Weg
Ok

Opnieuw regedit
en key terug
1. ik neem aan dat je dat niet en current user en local machine hebt weggegooid
2. hoezo teruggezet?

[ Voor 50% gewijzigd door reddevil op 19-11-2003 08:42 ]

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

reddevil schreef op 19 november 2003 @ 08:41:
de video settings staan in het register...

voor cs moet je en current user en local machine weggooien

1. ik neem aan dat je dat niet en current user en local machine hebt weggegooid
2. hoezo teruggezet?
Voor de zekerheid zou ik het iets anders formuleren: De registerkeys van CS in HKEY_LOCAL_MACHINE en HKEY_CURRENT_USER weggooien.
Dus niet HKEY_LOCAL_MACHINE en HKEY_CURRENT_USER zelf. Ik zou niet weten of het kan, maar ik probeer het maar niet uit. :P

Nadat de registerkeys verwijdert zijn en je zeker weet dat er geen CS files meer op de harddisk staan, dan installeer je CS opnieuw en bekijk je het 'resultaat'. :)

Edit: Je moet ze dus niet gelijk weer importeren anders zal je inderdaad geen verschil zien. :)

[ Voor 12% gewijzigd door _the_crow_ op 19-11-2003 09:51 ]

Pagina: 1