Toon posts:

[HOSTING] Planet Win2k Hosting & MYSQL??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af op je bij dit pakket gebruik kunt maken van een mysql database:

http://www.planet.nl/planet/show/id=479060/sc=c1d32d#3

Ik wil namelijk een site gaan restylen en dynamisch maken. Deze site wordt gehost bij planet met dit pakket. Het is mij echter totaal niet duidelijk welke databases ik op hun webserver kwijt kan.

Wie weet er misschien meer over?

Please let me know.

Greetz!

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
planet ?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Ehm, even de support afdeling bellen/mailen :?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 18:10

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hebben we hier niet een apart 'Internet en hosting' topic voor? Of hádden we dat? O-)
Windows 2000 Hosting

Gepubliceerd op dinsdag 09 september 2003

Wilt u uw website gebruiken voor geavanceerde (e-commerce) activiteiten, zoals online verkoop, databasekoppelingen en andere dynamische toepassingen, dan is het Windows 2000 Hostingpakket (inclusief PHP, ASP en Frontpage ondersteuning!) de ideale oplossing voor u.
(..)

Uitgebreide website onder uw domein
Met het Windows 2000 Hostingabonnement kunt u uw eigen website bij Planet Internet plaatsen. U ontwikkelt uw eigen site en plaatst die vervolgens heel eenvoudig op ons systeem. U krijgt de ruimte voor een uitgebreide website van maar liefst 100 Mb aan schijfruimte.

Om allerlei functionaliteiten, zoals voorraadbeheer, verkoopapplicaties of databasekoppelingen, aan uw site toe te kunnen voegen, heeft u standaard de mogelijkheid om de volgende scripts te gebruiken:

Microsoft Frontpage extenties

ASP-scripts

CGI-scripts

PHP scripts
Zo, als we de gegevens ook nog even kunnen doorlezen worden we maybe al wat wijzer.

Btw Tycho2... ik wil niet vervelend doen maar je helpt de TS niet echt met deze post hè? :? Dit is meer een verdwaalde echo van de startpost ofzo :+

Dat Internet en Telefonie forum ís er nog... en ik denk dat ze daar toch wat vaker zo'n vraag krijgen. Vang! :) Internet & Telefonie

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 17-11-2003 19:33 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wil ook niet vervelend doen :)
Probeerde alleen even de hersens van de topic starter een beetje te activeren. Als je een hostingpakket hebt dan lijkt het me logisch dat je eerst bij je hoster je vragen stelt en als die ze niet voldoende kan beantwoorden bijv hier post.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Hmm, zoals voorraadbeheer, verkoopapplicaties of databasekoppelingen, wel een beetje onduidelijk, ik zie het verder echt nergens staan...

Ik denk dat je hun het best een mailtje kunt sturen...

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

als ik 1 ding geleerd heb is het: HOST NIET BIJ PLANET!

Search maar eens op planet hosting.
Heb het meegemaakt dat ze het gepresteerd hadden de site van het bedrijf waar ik net werkte een week werkte plat te leggen, geen contact op te nemen, en geen backup terug te zetten :X

Stop uploading passwords to Github!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mail ze eens.

Ik heb het ooit gevraagd via mail en ja je krijgt mysql

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle