Floris,
Met alle respect, maar:
Femme suggereert hier beslist niet dat het
zijn persoonlijke mening is, of hij moet met 'ons' 'ik' bedoelen.
Als ik 'ons' lees en Femme zegt dat, dan verkondigd hij hier jullie mening.
'een redelijk negatieve uitstraling'
Duh?
Hoe zit dat dan met alle andere bagger die je tegenkomt?
Stel dan regels man! En hou mensen daaraan.
'dat wil je als site-op natuurlijk niet'
Nee, dus laten we de zaak om zeep helpen, de modders het zwijgen opleggen en de zaak in de doofpot stoppen.
Dat jullie (of Femme) je druk maken over de uitstraling van T.net en daaraan gekoppeld GoT, daar kan ik mee inkomen, maar dat moet je IMHO niet ten koste van alles en iedereen willen handhaven.
En ja ik maak me druk, zeker als ik op die manier in een hoek wordt getrapt, want zo voel ik dat en dit topic lezend, ben ik beslist niet de enige die dat zo voelt.
Als Femme het dan schijnbaar anders bedoelde als dat ene zinnetje wat er nu staat, dan had ie het maar meteen goed moeten verwoorden.
Per slot van rekening worden wij hier ook getrakteerd op onze woorden hier, nu is Femme aan de beurt.
Eigenlijk is het gewoon te zielig voor woorden wat er hier gaande is, doe je je beste om er wat van te maken, probeer je mensen te helpen, dat resulteert in één of andere hetze jegens (o.a.) mijn persoon.
Ik ben een zeikerd, ik zorg voor een negatieve uitstraling en bladiebla nog veel meer.
Eén of ander pubertje die net zijn PC heeft aangesloten en besluit een topic te openenen:
"Wie geeft mij GVD antwoord..."
Nee, dat moeten we vooral zo houden en dan nog verwachten dat wij het begrijpen ook.