Toon posts:

Geen mod forum meer ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In deze thread op LA geeft Floris een overzicht van de nieuwe fora indeling.
Tot mijn verbazing staat het tweakers.net moddereter forum er _niet_ bij.

Hij zal het wel vergeten zijn, maar ik heb het voor de zekerheid al ff gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Goh, hoezo kijk ik daar toch niet van op.

Wij zijn toch maar een stelletje verstokte zeikers hier, die allemaal uit dezelfde "clan" bestaan, en men wil voorkomen dat er meer van ons komen, stel je eens voor...

:r

Ik zat hier in principe al een tijdje op te wachten, zeker na een aantal aanvaringen met Femme.

Nu lijkt de kans om de boel te reorganiseren ook gelijk de kans te zijn om van ons gezeik af te zijn.

:(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ze gaan hun gang maar. We zijn namelijk iets te fanatiek bezig en dat creeert nou eenmaal gezeur.
Maar als dit forum weg is, krijg je na een tijdje bagger-moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

*) Verder zijn wij wel geïnteresseerd in het idee van lite-modjes, maar hoe en wat precies??
Wel een beetje raar om dan vervolgs een moderatie-forum op te heffen. Aan de ene kant zeggen dat ze wel handig zijn en aan de andere kant negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
ecteinascidin: dat ging over mods op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Thrashbash: Floris kennende zou hij het idd best vergeten kunnen zijn. Ik heb die thread wel gelezen, maar het was me niet eens opgevallen.

Als ze het echt doen neem ik 1000 nicks en ga ik onder elke nick flink zitten trollen vanaf de universiteit >:)

Als ze echt van plan waren het af te schaffen hadden ze dat wel meteen gedaan bij invoering van het nieuwe modsysteem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, dat weet ik. Maar blijkbaar zijn modjes op GoT wel zeer gewaardeerd en de modjes van Tnet gewoon een stelletje inteelt-fanatiekelingen (om het 's niet zacht uit te drukken).

Bevoegdheden op Tnet zijn juist vermindert, terwijl hier op GoT een paar litemodjes extra aankomen.
Ik weet niet wat belangrijker is voor Femme, maar mij leek de kwaliteit van Tnet belangrijker. Gezien de huidige waarderingen en moeite komt het woord "hypocriet" wel af en toe omhoog.

Maar we zullen zien met welke wijsheid Adjes doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

'K wee nie wat het is, maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd de sfeer (zeker op GoT) behoorlijk wat grimmiger is geworden.

Ook op LA en T.net Modforum vindt ik de sfeer gedaalt.

Misschien ga ik "T.net en GoT niet meer bezoeken" eens op mijn goede voornemens-lijstje zetten. Maar hier kan ik nog 3 weken over nadenken.

"k zie wel => "What doesn't kill You, makes You stronger, I must have the heart of a Lion"
[Buckshot Lafonque]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Je zou soms inderdaad paranoide worden. Zie ook deze thread in Lieve Adjes. Er was ooit een thread waarin het erover ging waarom Rubzie nieuwsposter-af was. Er kwam toen als enige antwoord dat er gewoon van de nieuwe mensen een paar geselecteerd waren en dat hij daar niet bij zat. Zonder verdere opgaaf van redenen. Die thread is toen gesloten. Maar hij is dus blijkbaar helemaal weggehaald. Je zou haast gaan denken dat ze niet willen dat mensen lezen hoe er hier met goedwillende actievelingen wordt omgegaan. Rubzie had het er zelf namelijk over dat hij nogal wat voorstellen tot verbeteringen had gegeven in de korte tijd dat hij nieuwsposter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het constante getroll in het Moddereter Forum (Ulio vs de rest van de wereld) maakt ons alleen maar een beetje moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, maar 'k vindt dat geen (goed) argument om dit forum te sluiten.

Is dat wel een argument, zullen er mensen zijn die hun conclusies trekken.

[edit] Mijns inziens is zo'n oplossing trouwens symptoonbestijding, en geen OORZAAK bestrijding[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Here Jezus! Hier kan ik nou echt kwaad om worden!

Ten eerste is dat afgelopen, ten tweede is van de laatste keer dat het geweld oplaaide wel vastgesteld dat het Ulio's schuld was (wat Ulio ook toegaf en waarvoor hij zich verontschuldigde, al dan niet op aandringen van zijn werkgever?), ten derde heeft Floris waarschuwingen uitgedeeld (en weer netjes ingetrokken) en ten vierde ben jij hier mod dus kun je iets sluiten als het je niet zint.

En met sluiten bedoel ik threads en niet het forum!

:r

En laten we het er vooral niet over hebben of we op dit forum nog wat nuttigs doen of gewoon een stel zeikerds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pardon ?????

Omdat hier enkele aanvaringen geweest zijn met Ulio (die nu ook opgelost zijn), wordt dit forum maar preventief gesloten?

Ik snap nu werkelijk geen FOCK meer van de gedachtengang van de adjes !!!

Het onzinforum, dat al 3x COMPLEET GESLOTEN IS, vanwege de hoeveelheid flamende pubers daar, waar topics geposts worden van een niveau wat sterk onder het gemiddelde ligt van het IQ van de gemiddelde nederlander, en TOTAAL NIET bevorderlijk is voor de goede sfeer of kwaliteit van GoT, blijft OPEN (??!!?), maar een forum waar de bezoekers zich inspannen voor het waarborgen van de KWALITEIT van tweakers.net wordt gesloten.

Tja het lijkt de omgekeerde wereld wel. Kwaliteit inruilen voor onzin !

Nee ik kan dit gewoon niet bevatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 december 2000 15:03 schreef Femme het volgende:
Het constante getroll in het Moddereter Forum (Ulio vs de rest van de wereld) maakt ons alleen maar een beetje moe.
Lekker ongenuanceerd.

Er is een figuur dat iedereen lastig valt, en daarvoor wordt het hele forum dichtgegooid, omdat schijnbaar een handige oplossing is.

Femme, zeg nu maar gewoon waar het op staat :

1.) Wij zeiken te veel...
2.) Wij zijn te kritisch...
3.) Het zal je een zorg met die moderatie, het is toch bagger.
4.) Liever een paar mensen met kennis weg, en hoop andere figuren erbij, want pageviews = $

Punt. (Ben je ook gelijk van al die voorstellen van verandering af, waar continue over gezeurd wordt.)

Maak voortaan de kat wijs dat het moderatie-systeem voor kwaliteitshandhaving is.

Succes met je afdaling naar een tweede Fok!, maar dan Computer-related.

Zie je nu de groeistuipen van T.net niet onder ogen ? Doe er dan op een constructieve manier iets aan !

Er zitten hier allemaal mensen die mee willen denken, en niet iets opdringen maak daar dan GVD gebruik van...

Maar nee. Die zeuren alleen maar. Dus die schoppen we in de hoek.

Kijk er nu eens vanuit een ander perspectief tegenaan :

Wij roepen dingen niet omdat wij dat zo graag willen, maar omdat wij denken dat dat een nuttige bijdrage levert....

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik dacht al, waarom heeft GameOver nog niet gereageerd >:)

Amen, GameOver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 15:03 schreef Femme het volgende:
Mensen de mond snoeren heet dat.

Nou bedankt, als dat mijn "beloning" is voor alle tijd die ik erin gestoken heb, dan wil ik toch echt wel bedanken voor de eer.

Dachten we eindelijk een oplossing gevonden te hebben om een einde te maken aan al het gezeur en gezever rond de persoon van Ulio, kan je nog ff lekker een trap nakrijgen van "de grote baas".

Zoals men hier voor mij al zegt: dat was toch allemaal opgelost? Waar slaat deze opmerking dan op?

Is het dus weer allemaal onze schuld?

Jullie zijn toch altijd zo blij met de vrijwillige bijdrage die mensen hier leveren aan T.net, die mensen kunnen zich hier uiten, bespreken hier zaken en dragen op die manier toch bij aan de algehele feestvreugde.

Omdat er dan één iemand tussendoor komst fietsen die tot twee keer toe zo'n beetje heel GoT in de gordijnen weet te krijgen, dan worden jullie moe van mij (en de rest der vaste bezoekers hier)?

Denk je nou werkelijk dat iemand hier er nog iets van snapt, nou mij ben je dus volledig kwijt (maar dat zal jullie pret wel niet drukken, denk ik).

Constante getroll? Nee, de andere fora gaan lekker.

Dus laten we het modforum maar in de bittebak flikkeren, dan moeten de mods op "eigen kracht" verder, kunnen niet meer zaken bespreken (ben je meteen af van eventuele clan-vorming).

Ja, daar zal de kwalitiet van modereren aanzienlijk van toenemen.

Als jullie dan schijnbaar zo'n uitgesproken mening hebben over het onrecht wat wij Ulio hier hebben aangedaan, had dan eerder gereageerd, zo'n opmerking als alle rust is wedergekeerd slaat volkomen de plank mis.

Ach, weet je, laat ook maar, doe gewoon wat jullie het beste vinden (maar zeg dan gewoon waar het om gaat)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Rustig aan heren alstublieft.
Femme geeft hier zijn persoonlijke mening, het is niet gezegd dat iedereen deze deelt met hem. Het overzicht waar TrashBash naar doelt is nog niet compleet, het is een zogenaamd werkdocument, er kan dus nog veel in gewijzigd worden.

Ik denk zelf dat het mod-fourm wel kan blijven, maar dat je in je pref's eerst even moet aangeven dat je hem wilt zien. Dit omdat het Forum wel een redelijk negatieve uitstraling heeft, dat is iets wat je natuurlijk wilt voorkomen als site-op. Het gaat hier dus zeker niet om geld of iets dergelijks.

Ik ga proberen later nog een duidelijker verhaaltje te schrijven...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

'T is iig wel duidelijk dat het WEL leeft onder 'bepaalde mnsen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Van mij mag het blijven hoor, maar ik kom er nooit (zal het ook niet missen dus). Er mag IMHO best een plek zijn waar mensen over de moderaties@t.net kunnen discussieren, zolang dat niet uit de hand loopt. Maar ik kom er verder maar weinig, sta hier dus wat neutraal tegenover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 december 2000 15:55 schreef Floris_Diemel het volgende:

[ knip ]

Ik denk zelf dat het mod-forum wel kan blijven, maar dat je in je pref's eerst even moet aangeven dat je hem wilt zien. Dit omdat het Forum wel een redelijk negatieve uitstraling heeft, dat is iets wat je natuurlijk wilt voorkomen als site-op. Het gaat hier dus zeker niet om geld of iets dergelijks.

[ /knip ]
Een redelijk negatieve uitstraling ?

Kun je ook aangeven waarom dit Forum dan een redelijk "negatieve" uitstraling heeft ?

Dit is juist het forum waar mensen hun ei kwijt kunnen met betrekking tot hun moderaties op T.net ! En dat heeft dan een negatieve uitstraling ?

Weet je waarom het nu ondertussen misschien een negatieve uitstraling heeft gekregen ?

Door al dat gezeik om {censuur} die dat ook nog eens overal verspreidde, en het gebrek aan jullie kant om daar snel genoeg actie op te ondernemen.

Daardoor heeft het misschien onterecht een negatieve uitstraling gekregen...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 07 december 2000 16:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
en het gebrek aan jullie kant om daar snel genoeg actie op te ondernemen.
Ik weet dat ik hierover beter niet kan meelulle omdat ik er weinig vanaf weet :P maar wij konden daar toen weinig aan doen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris,

Met alle respect, maar:

Femme suggereert hier beslist niet dat het zijn persoonlijke mening is, of hij moet met 'ons' 'ik' bedoelen.

Als ik 'ons' lees en Femme zegt dat, dan verkondigd hij hier jullie mening.

'een redelijk negatieve uitstraling'

Duh?

Hoe zit dat dan met alle andere bagger die je tegenkomt?
Stel dan regels man! En hou mensen daaraan.

'dat wil je als site-op natuurlijk niet'

Nee, dus laten we de zaak om zeep helpen, de modders het zwijgen opleggen en de zaak in de doofpot stoppen.

Dat jullie (of Femme) je druk maken over de uitstraling van T.net en daaraan gekoppeld GoT, daar kan ik mee inkomen, maar dat moet je IMHO niet ten koste van alles en iedereen willen handhaven.

En ja ik maak me druk, zeker als ik op die manier in een hoek wordt getrapt, want zo voel ik dat en dit topic lezend, ben ik beslist niet de enige die dat zo voelt.

Als Femme het dan schijnbaar anders bedoelde als dat ene zinnetje wat er nu staat, dan had ie het maar meteen goed moeten verwoorden.

Per slot van rekening worden wij hier ook getrakteerd op onze woorden hier, nu is Femme aan de beurt.

Eigenlijk is het gewoon te zielig voor woorden wat er hier gaande is, doe je je beste om er wat van te maken, probeer je mensen te helpen, dat resulteert in één of andere hetze jegens (o.a.) mijn persoon.

Ik ben een zeikerd, ik zorg voor een negatieve uitstraling en bladiebla nog veel meer.

Eén of ander pubertje die net zijn PC heeft aangesloten en besluit een topic te openenen:

"Wie geeft mij GVD antwoord..."

Nee, dat moeten we vooral zo houden en dan nog verwachten dat wij het begrijpen ook.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Tom, gedeeltelijk klopt dat ook.

Er staan jullie nu eenmaal ook niet veel opties ter beschikking behalve een IP-ban, en dat was in dit geval ook niet mogelijk. (Bedrijfs-proxy)

Maar door die opmerking wordt bij mij de indruk gewekt dat het negatieve beeld van dit Forum door de mensen in dit Forum gecreerd wordt. (Disclaimer : Is een persoonlijke waarneming, anderen interpreteren dit misschien niet zo...)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMeOvEr,

In het geval van jouw persoonlijke waarneming mag ik je de hand schudden, ik lees nl. hetzelfde.

De suggestie wordt gewekt dat (o.a.) wij hier (de zeg maar harde kern van het modforum) een behoorlijke bijdrage leveren in het negatieve karakter.

Tevens zijn ze nogal pissig (?) over dat hele Ulio geneuzel, het feit dat Femme aangeeft dat zij (dus Femme en de rest van de crew) nogal moet van het getroll werden, zegt mij weer genoeg.

/me denkt dit onderwerp maar snel te moeten vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Floris, Femme en Tom? da's te mooi om waar te zijn. :)

In principe is dit deel van het forum best wel netjes. Veel trollen verschijnen hier niet en veel toezicht van Adjes is in principe niet nodig. Ik vermoedde al reeds dat Floris het mod-forum was vergeten (alhoewel). Mocht er een lite-modje-concept komen dan hebben we er hier maar 1tje nodig die dan overbodig zal blijken te zijn.

Maar qua constructieve bijdragen, als we die onder jullie aandacht brengen op LA, wordt er ook niet op gereageerd terwijl het best redelijke vragen zijn.
Als ik dan Femme nu hoor, kan ik beter mijn biezen pakken en ergens anders nuttig bezig zijn (mijn werk bv). Ik kijk wel welke consensus eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 16:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Een redelijk negatieve uitstraling ?
Kun je ook aangeven waarom dit Forum dan een redelijk "negatieve" uitstraling heeft ?

Dit is juist het forum waar mensen hun ei kwijt kunnen met betrekking tot hun moderaties op T.net ! En dat heeft dan een negatieve uitstraling
Ja hoor, je kunt hier praten over moderaties op t.net. Wanneer praat je erover? als het fout is en verbeterd moet worden. Als er een goede moderatie bij is, zul je hem niet snel op dit forum aantreffen. Dit forum is voor negatieve zaken, net als LA, daarom wordt ook LA gerestyled zoals je in het 'werkdocument' hebt kunnen lezen.

Daarom denk ik dat het goed is om een optie in te bouwen dat je bijv. het forum expliciet aan moet zetten in je prefs, de serieuze mensen hebben er geen last van en de niet-belangstellenden zien geen 'negatief' forum. (misschien een id om bij OF hetzelfde truukje toe te passen? bij alle fora misschien? iedereen een gecustomized forum :7)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit forum moetn niet onzichtbaar worden, want dan kunnen de mensen die benadeeld zijn de weg hierheen vinden.
Dat het een negatief forum zou zijn, so be it. Hier worden mensen in principe netjes te woord gestaan en netjes uitgelegd hoe en waarom. Maar als je hier niets te zoeken hebt, kun je beter wegblijven ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 december 2000 16:12 schreef Kees het volgende:

[..]
Ja hoor, je kunt hier praten over moderaties op t.net. Wanneer praat je erover? als het fout is en verbeterd moet worden. Als er een goede moderatie bij is, zul je hem niet snel op dit forum aantreffen.
Is het niet goed dat er een Forum is voor zaken die niet goed zijn ? Dat je het dus ergens kwijt kunt ?
Dit forum is voor negatieve zaken, net als LA, daarom wordt ook LA gerestyled zoals je in het 'werkdocument' hebt kunnen lezen.
Ik snap niet dat meldpunten voor negatieve zaken automatisch ook negatieve Fora worden.

We leven toch tenslotte ook niet in een Happyhappy joyjoy wereld ? Het is niet allemaal Koek en Ei. That's life. Het is naar mijn idee incorrect om voor te spiegelen dat er nergens iets negatiefs gebeurt.
Daarom denk ik dat het goed is om een optie in te bouwen dat je bijv. het forum expliciet aan moet zetten in je prefs, de serieuze mensen hebben er geen last van en de niet-belangstellenden zien geen 'negatief' forum. (misschien een id om bij OF hetzelfde truukje toe te passen? bij alle fora misschien? iedereen een gecustomized forum :7)
Tja. Ach. Alsof specifieke Fora die je aan en uit kunt zetten geen vragen oproept.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja. Ach. Alsof specifieke Fora die je aan en uit kunt zetten geen vragen oproept
Nee, want in eerste instantie blijft de bagger verstopt voor de boze buitenwereld, bezoekers krijgen in eerste instantie dus wel een happy-happy-joy-joy wereld voorgeschoteld.

Pas als je verder gaat graven in de catacomben van GoT, kom je de echte negatieve meuk tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-10 12:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Van mij mag het blijven. Nu het geval Ulio opgelost lijkt (slag-om-de-arm-mode) hoop ik dat dit forum weer gaat functioneren zoals het bedoeld was, en de laatste tijd ziet het er wel goed uit imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 12:51
hmz is het geen id om de lieve adjes forum te combineren met het moddereter forum? want tegenwoordig is iedereen zon beetje modderator en is een aparte forum mischien niet helemaal meer nodig...

* The System system- "het is maar een id!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee, da's geen goed idee.

Op dit forum wordt gezeurd over onterechte moderaties op Tnet en kunnen mensen die hierzo zitten besluiten hun modpunten te gebruiken.

De LA zijn voor toestanden waar hogerhand voor nodig is, zoals bugs, rommel enz enz.

Dat zijn 2 totaal verschillende dingen en dat wil je eigenlijk best wel gescheiden houden. Gezien het OF-gehalte op LA en het compliment van Daniel dat het hier wel weer leefbaar is, willen we dat zeker gescheiden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel,

Ff een vraagje: denken jullie (als in de Grote GoT Opperhoofden) er eigenlijk allemaal wel hetzelfde over?

Ik zie hier een aantal reacties van de Adjes, die beslist niet hetzelfde zeggen:

Jij: vindt dat het mag blijven
Femme: wordt er moe van en ruimt het in principe liever op
Floris: "huppelt" tussen wel of niet (is mij niet helemaal duidelijk)

Om maar wat namen te noemen, ik bedoel als jullie er onderling nog helemaal niet uit zijn, wat is dan de toegevoegde waarde om nu al (al dan niet op persoonlijke titel) hier uitspraken te doen?

Je ziet wat er van komt: heel moddend Nederland schiet in de stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Misschien is het wel een idee om modden maar helemaal af te schaffen. Gewoon alles op hetzelfde niveau, en zie je een troll dan meld je dat op Lieve Adjes en die verwijderen hem dan.
Als een kwaliteitsfilter ze toch niet interesseert?

Slecht idee trouwens, want elke keer dat iemand op "Beoordeling insturen" klikt is er weer een pageview binnen.
Nee, dan moeten we het maar zo laten als het is.

/sarcastische modus

[tiepo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irrelevant is lekker bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
[/quote]

HUMOR!

Zeg ingeslapen zakdoek, ik denk dat er meer mensen moe zijn. En niet van Ulio of het 'getroll' hier, maar van die watten in jouw oren en dat wazige beeld van je monitor waardoor je de teksten op dit forum zo slecht kunt lezen.

Degene die hier 'regular' is op dit forum en nu nog steeds moderaties uitvoert verklaar ik ECHT voor gek. :D. Maar ja, je weet nooit natuurlijk.

Wat ik wel lullig vind is dat ik niet in het profiel pas van hoe het prototype t.net bezoeker er uit ziet...

It truely broke my heart.

*BULDER*
Pagina: 1