Pictures in Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-04 07:27
Goeieavond allemaal, ik heb al gezocht, maar het niet kunnen vinden en ik hoop dat iemand hier het weet.
Ik heb namelijk een mailtje gekregen met daarin een zooi foto's, in outlook express krijg je die foto's dan allemaal te zien als je het mailtje opent, maar als ik dat in outlook 2003 doe dan moet ik steeds los op elke foto klikken om hem te openen.
Is er een manier om die foto's te zien net als in outlook express oid ?
Alvast bedankt

Thijs

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik weet wel dat je foto's die van het web zijn apart moet aangeven dat je ze wilt zien. Dit kun je ook permanent laten doen in de instellingen.
Ik weet niet of dat ook moet voor meegestuurde foto's... maar dan moet dat wel in de opties voorkomen als je rechts klikt op de plek waar de foto moet staan.
Dit bovenstaande is alleen voor Outlook 2003 (welke je ook hebt).

Of bedoel je dat foto's als bijlage meegestuurd worden en niet als ingevoegde foto?

Misschien kun je iets duidelijker je probleem aangeven!?

[ Voor 4% gewijzigd door iAR op 17-11-2003 17:57 . Reden: typo ]

Verwijderd

Klopt, express is daar heel anders in dan outlook.
Zelf open ik altijd de mail en zie dan de foto bijlagen onderin staan
Klik op de eerste foto en vervolgens met de Shift toets ingedrukt op de laatst foto dubbelklikken.
Vervolgens worden alle foto's in jouw standaard bewerkings programma geopend.

• dapluiz
Ja ze worden meegestuurd als bijlage, dus ze zijn niet in het bericht ingevoegd, maar daar maakte outlook express nooit problemen mee, en ik dacht dat ze die handige functie wel mee hadden genomen, maar jammer genoeg dus niet :/

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

DkF

Extra, Opties, Beveiliging, Instellingen voor automatisch downloaden wijzigen...

Dat zoek je? 8)

Nee dus, sorry 8)7

Deze optie zorgt er dus voor dat webbased mailtjes (met foto's e.d.) volledig weergegeven worden...

[ Voor 40% gewijzigd door DkF op 17-11-2003 18:04 ]

• dapluiz
RobertUT, dat is inderdaad ook een oplossing, zo heb ik het nu ook ongeveer gedaan, alles opgeslagen en dan kan ik er op me gemakkie met irfanview doorheen bladeren :)

Verwijderd

Ja ok, maar als je eerst alles opslaat heb je weer zo'n werk.
Ik laat alles dus in mijn mail staan, en dan verschijnen de bijlage onderin de mail, daar dan dubbelklikken met Shift gebruik.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 19:21
ik ondervind dus zelfde probleem
kan het niet zo als in outlook expresse dat ze gewoon onder het mailtje komen

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Verwijderd

dit hebben ze express gedaan, om virusverspreiding tegen te gaan. Hoe je dit op moet lossen kan ik je hemaal niet vertellen. Kan je niet automatisch ergens de foto's op laten halen?
Pagina: 1