Ik was even aan het kijken of mijn site voldeed aan de XHTML standaard van de W3 Group. Nu blijkt het wel aardig te kloppen afgezien van een form die geen action heeft (ook geen wonder dat het niet werkt.....)
Maar het vreemde is het volgende:
In mijn CSS file heb ik een mheader gedefineerd waar ik de style voor een div heb gedefineerd. Deze Div (een scheidings div) gebruik ik meerdere malen in mijn document.
mijn CSS heb ik nog niet gevalideerd.....
Probleem is dat de validator erover struikeld en het volgende zegt:
Dat lijkt me onlogisch, maar misschien is er een andere manier hoe ik dit kan oplossen...
Maar het vreemde is het volgende:
In mijn CSS file heb ik een mheader gedefineerd waar ik de style voor een div heb gedefineerd. Deze Div (een scheidings div) gebruik ik meerdere malen in mijn document.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| #mheader { width:140px; height:15px; text-align: center; border: solid #AFAFCC; border-width:1px 0; background:#5A5A99; color: #ffffff; margin-top:10px; margin-bottom: 5px; margin-left: 0px; margin-right: 0px; font-weight: bold; font-family: verdana, arial, courier, sans-serif; font-size: 12px; } |
mijn CSS heb ik nog niet gevalideerd.....
Probleem is dat de validator erover struikeld en het volgende zegt:
# Line 130, character 10:
<div id="mheader">
^
Error: ID mheader already defined
Dit snap ik niet. Moet ik voor elke header een unieke naam hebben waardoor ik in mijn CSS file verschillende kopieen moet maken met dezelfde info?# Line 120, character 10:
<div id="mheader">
^
ID mheader first defined here
Dat lijkt me onlogisch, maar misschien is er een andere manier hoe ik dit kan oplossen...
[ Voor 24% gewijzigd door Schonhose op 17-11-2003 17:11 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005