Toon posts:

Terratec HomeArena TXR335 2.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien ervaring met deze luidsprekerset. Ik heb al grondig gezocht op dit forum, maar kon geen ervaringen vinden, ook op het internet waren geen ervaringen te vinden en maar heel weinig informatie. Dit is wat ik je kan vertellen.

2.1 speaker system for music and games
Crystal-clear sound in a stylish package
5 " (12.5 cm) subwoofers and 2 satellite loudspeakers
35 watts RMS / 700 watts P.M.P.O.

Wat ik moet ik me trouwens voorstellen bij 35 watts RMS / 700 watts P.M.P.O.?
Ik heb nu een 5.1 Medion setje met 450 watts P.M.P.O. en daar komt op zich redelijk hard/goed geluid uit.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
PMPO is een nep-eenheid waarmee een setje heel wat meer watt lijkt te hebben dan het werkelijk is. Gewoon een marketing-praatje. RMS wattage is waar het om draait. Maar 35W RMS is wel redelijk (mits niet alles opgeteld is).

Het beste kan je gewoon even gaan luisteren want niet alleen het wattage, maar ook het type en materiaal van de behuizing maakt een wereld van verschil. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Jah, da zou wel het beste zijn als ik ff zelf zou luisteren. Maar ik wil hem gewoon via een winkel via internet kopen, dus dan lijkt het me makkelijker als ik gewoon wat reacties zou horen van anderen. Maar ik heb niet echt het idee dat veel mensen deze set hebben, want ik kan er ook bijna niks van vinden op de search...