Toon posts:

DSmarty..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je AUB ophouden om alle ex-OF'ers uit te schelden, en om 10x per dag om slotje te vragen?

[no flame intended mode] jij wil zeker bij de politie werken maar je bent te jong? [/no flame intended mode]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Euh is hier nou echt een nieuw topic voor nodig? DSmarty zet zich tenminste nog in voor de leefbaarheid van het forum, dat is mijns inziens alleen maar goed.

Zij houding t.o.v. OF ers kan ik niet goed beoordelen, maar ik zou je wel willen verzoeken om je problemen met hem persoonlijk te bespreken, want zoals je post nu is, is het gewoon een TROLL. :(

Bericht hierboven

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat is een troll precieZ?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 13:40 schreef minus0ne het volgende:
Kan je AUB ophouden om alle ex-OF'ers uit te schelden, en om 10x per dag om slotje te vragen?

[no flame intended mode] jij wil zeker bij de politie werken maar je bent te jong? [/no flame intended mode]
Sorry minusone, maar graag wil ik jou vragen om threads waar ik heb lopen schelden op OF'ers :?
En het om slotjes vragen bij threads die niet in een van onze Forums thuishoren blijf ik doen, whatever jij en sommige anderen daar van vinden.
Blijkbaar heb jij een andere mening over wat er thuishoort in SG dan ik (en de FAQ). Dat moet je maar uitvechten met de modjes.

EOD

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

saviour:
Korte samenvatting: (speciaal voor jou)

Het uitlokken van een scheldpartij.

Verder: goedzo Dsmarty, laat je niet uit het veld slaan, ik vind dat je prima werk levert!

Bericht hierboven

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
troll

As used on the Internet:
1) As a verb, the practice of trying to lure other Internet users into sending responses to carefully-designed incorrect statements or similar "bait." In a real example, a Usenet newsgroup contributor mentions the discovery of an ancient African carving containing a list of prime numbers. The contributor further lists some of the prime numbers found and includes some numbers that, in fact, are not prime numbers. Other contributors then send serious replies, correcting the list of prime numbers cited. The originator of the troll then announces that so-and-so has been "hooked."

bron: http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.html?query=troll

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• saviour
  • Niet online
Tnx! :D maar is dat dan niet gewoon tzelfde als een flamebait? Of krijg je flames naar aanleiding van trolls?

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een troll is meer 'verdekt' dan een flamebait.
Flamebait is meer van "INTEL ZUIGT!!!!!" en een troll is dan zoiets als "Intel is beter"....

Ja verschil is niet echt makkelijk uit te leggen :)... Maar wat minus0ne zegt is een troll, had ie er "Dsmarty is een eikel" ofzo van gemaakt dan was het een flamebait.

* IceStorm wil er nog even op wijzen dat dit VOORBEELDEN zijn :)

• saviour
  • Niet online
Ahh, nu snap ik t! Bedaaaaaankt :D

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 14:21 schreef IceStorm het volgende:
Een troll is meer 'verdekt' dan een flamebait.
Flamebait is meer van "INTEL ZUIGT!!!!!" en een troll is dan zoiets als "Intel is beter"....

Ja verschil is niet echt makkelijk uit te leggen :)... Maar wat minus0ne zegt is een troll, had ie er "Dsmarty is een eikel" ofzo van gemaakt dan was het een flamebait.

* IceStorm wil er nog even op wijzen dat dit VOORBEELDEN zijn :)
Wat is een "flamebait" ?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
flamebait

On the Internet, flamebait is a "posting" or note on a bulletin board, a Usenet newsgroup, a Web site, or other public forum that is intended to elicit the extremely strong responses characteristic of flaming and active public discussions. To be effective, flamebait should be a bit subtle (but not too subtle) so that potential flamers will "take the bait." This term is similar to troll, which is an effort to get a reaction from readers but not necessarily for the purpose of eliciting flames.

bron: http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.html?query=flamebait

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Tnx ,hoef ik het zelf niet meer te zoeken :P

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 14:43 schreef Stellarc het volgende:
Tnx ,hoef ik het zelf niet meer te zoeken :P
Whehe :9
Wat is Kees toch lief voor onz he :D
Waars je IP ico btw Kees?

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 13:40 schreef minus0ne het volgende:

volkomen mee eens!
veder zal ik me er maar niet over uitlaten...

edit:

...dus toch wel

ik vind het gewoon irri dat jij in threads waar niemand anders last van schijnt te hebben en er wel gewoon normaal in kan posten, er weer een probleem van moet maken of dit mischien toch niet net een heel klein beetje zou kunnen neigen naar onzin!!! sjeez.... GAL!!

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 16:25 schreef Wouter17 het volgende:

[..]
volkomen mee eens!
veder zal ik me er maar niet over uitlaten...

edit:

...dus toch wel

ik vind het gewoon irri dat jij in threads waar niemand anders last van schijnt te hebben en er wel gewoon normaal in kan posten, er weer een probleem van moet maken of dit mischien toch niet net een heel klein beetje zou kunnen neigen naar onzin!!! sjeez.... GAL!!
Vanuit mijn optiek reageer ik alleen op postings die een beetje veel neigen naar onzin, of die tegen de regels van onze fora ingaan.
Er zijn heel veel postings die een beetje neigen richting onzin, dat maakt ook niks uit, zolang het maar niet te is.

En iedereen geeft zijn eigen interpretatie daaraan, ik ben echt niet de enige die sommige threads als onzin ziet.

Verwijderd

Nou Dsmarty, je kunt t ook te erg maken hoor, ik vind ook dat je iets te druk bezig bent met mensen op hun plaats wijzen. Mensen komen hier voor de lol, en af en toe kom je die gewoon niet ten goede.
Denk iig ff na voor je je ergens mee bemoeit.
Want zoals je ziet zijn de meningen over jouw toch niet echt positief.

no hard feelings verder hoor :)

• DSmarty
  • Niet online
Plezier hebben is prima ;)

Maar vergeet niet dat het overgrote deel van de fora op GoT serieus is, daar worden gewoon vaak onzinnige topics in aangemaakt, of topics die geheel offtopic zijn of voorzien van onoirbaar taalgebruik.

Niemand misgun ik zijn/haar plezier, sterker nog, ik houd zelf ook wel van ouwehoeren.
Alleen hoort geouwehoer niet elk forum thuis.
Een leuk grapje of anekdote is prima in SG, net zoals je ook een posting kan maken over je nieuwe aanwinst voor DPC in het DPC forum.
Of een geinig iets wat je hebt meegemaakt met een besturingssysteem in het Operating System forum.

Snap je mijn intentie?

En natuurlijk heb ik geen vooroordelen ten opzichte van bepaalde personen, zoals weleens gesuggereerd is ;)

Verwijderd

Ik begrijp dat je goede bedoelingen hebt maar dingen die jij onzin of oftopic vind, hoeven dat natuurlijk niet meteen te zijn.

En om daarover te beslissen hebben we admins, misschien kun je beter af en toe je mond houden voor je eigen bestwil, voordat iedereen je een matennaaier gaat vinden.
Helpen is goed maar je moet je niet zo arrogant opstellen denk ik.

• IceStorm

IceStorm

BAALBERITH, je bent iig de eerste die 'normaal' reageert. Ik moet zeggen dat ik het met DSmarty eens ben, GoT is hoofdzakelijk serieus bedoelt. Tuurlijk mogen leuke/grappig/melige/lollige/humoristisch posts best maar het moet wel een beetje inhoud hebben. Bijv. dit topic slaat in principe nergens op maar is wel normaal 'leuk' zeg maar ;).. Zoiets vrolijkt de boel een beetje op. Echter de zoveelste post over "wie gaat er naar" "wat heb jij voor..." etc dat zijn de posts die hier naar mijn idee niet thuishoren.

En DSmarty moet gewoon doen wat ie wil doen... als andere mensen dat matennaaierij vinden is dat HUN probleem :)

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Eindelijk een topic over Dsmarty met inhoud...
Het is kennelijk nodig dat er iemand als een soort waakhond over de fora gaat om al dan niet misplaatste topics te melden.
Het is nou eenmaal zo dat sinds het OF weg is, mensen proberen hun onzinnige zaken te posten op fora waar het eigenlijk niet thuishoord.

Dsmarty heeft vrijwillig deze ondankbare taak aangenomen en daar is een heleboel lef voor nodig.
Ik zal hem dan ook zoveel mogelijk steunen!!
Natuurlijk is hij ook maar een mens en zal het wel eens voorkomen dat hij onterecht iets meldt.

GoT heeft meer mensen nodig die de sociale controle een beetje op peil houden samen met de modjes....

Innovation beyond Imagination

• Jaymz
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

"Vroeger" zag ik wel meer van die "shit ik doe het in me broek" topics. Kom ik tegenwoordig helaas te weinig tegen.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:30

GaMeOvEr

Is een hork.

IceStorm : Precies !

Dsmarty, keep up the good work !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik denk dat DSmarty niet alle onderwerpen die hij niet interessant vindt hoeft aan te geven bij de Adjes.

Als je het geen leuk onderwerp vind.
Klik er dan niet op en ga buitenspelen!

• IceStorm

IceStorm

War_4_L, lijkt me een beetje kortzichtig. DSmarty geeft gewoon dingen aan die niet op GoT thuishoren. Als ie alles moet aangeven wat ie niet leuk vind, ja dan kun je 80% wel ewg gaan doen.

Er worden hier maar zeer zelden dingen aangegeven die gewoon 'open' mogen blijven.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 17:40 schreef IceStorm het volgende:
War_4_L, lijkt me een beetje kortzichtig.
Dacht het niet.

Moet je eens op zijn naampie drukken
en kijken waar ie allemaal slotjes op heeft gevraagd.

Hij gaat vaak uit van illegale dingen,
terwijl de poster daar nog geen eens naar vraagt.

Tuurlijk is het wel goed dat ie dingen naar voren brengt, maar soms gaat ie gewoon te ver

Verwijderd

Okay Dsmarty doet af en toe nuttige dingen maar dat kun je ook met een ander toontje zeggen. Niet mensen bot op hun plaats wijzen, een beetje tactvoller alsjeblieft Dsmarty, dan ergeren mensen zich minder aan je.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 07 december 2000 16:19 schreef saviour het volgende:

[..]
Whehe :9
Wat is Kees toch lief voor onz he :D
Waars je IP ico btw Kees?
Owh, die heb ik allang weggehaalt, het idee was toen wel duidelijk. (scripts in je icoon == not done)

Verwijderd

Dsmartie valt nog mee... wildhagen is erger.

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 17:46 schreef BAALBERITH het volgende:
Okay Dsmarty doet af en toe nuttige dingen maar dat kun je ook met een ander toontje zeggen. Niet mensen bot op hun plaats wijzen, een beetje tactvoller alsjeblieft Dsmarty, dan ergeren mensen zich minder aan je.
Ik probeer mensen meestal op sublieme wijze duidelijk te maken dat iets ergens niet hoort.
Blijkbaar nog niet subtiel genoeg, ik zal er aan denken ;)

* DSmarty is allang blij dat iemand "normaal" reageert... thx voor je opbouwende kritiek!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 december 2000 18:10 schreef MoJo het volgende:
Dsmartie valt nog mee... wildhagen is erger.
Erg goed beargumenteerd. Saviour mag zeggen of dit een troll of een flamebait is ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 18:20 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Erg goed beargumenteerd. Saviour mag zeggen of dit een troll of een flamebait is ;)
Dankje. In andere topics heb je al vaak zat kunnen lezen, waarom, hoe en wat.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 december 2000 18:22 schreef MoJo het volgende:

[..]
Dankje. In andere topics heb je al vaak zat kunnen lezen, waarom, hoe en wat.
Ik ga nu even niet mijn mening geven hoe die andere topics beargumenteerd waren maar dit topic gaat over DSmarty. En dan buig jij het ineens om naar wildhagen zonder mensen redenen te geven waarom wildhagen hetzelfde is als DSmarty. Das niet duidelijk voor veel mensen (oh geloof me, ikzelf weet echt wel wat je over wildhagen gezegd hebt).
Tuurlijk mag je hier best iemand anders 'bespreken' maar dan wel graag niet 'zo maar'.

Verwijderd

Netjes dat je t goed opvat Dsmarty, kunnen veel mensen ook weer wat van leren.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Go DSmarty Go :)

Het moet maar es afgelopen zijn met die kleuters. DSmarty for moderator!

DIT IS MIJN WEBSITE

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En, daar sluit ik me geheel bij aan :)

Zie je nou, DSmarty, toch niet de enige roepende in de woestijn >:)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

[lol mode]
Wildhagen loopt door de woestijn.
Help, help roept ie.
Komt ie DSmarty tegen.

Zegt DSmarty: laten we samen gaan roepen!

Beide: SAMEN!! SAMEN!!

[/lol mode]:o

Verwijderd

ff nog een kanttekening: Wat Minus0ne, Wouter17 en ik allemaal zeiden over DSmarty geld zeker ook voor jouw wildhagen, iig wat mij betreft zeker.

Meteen gaan gillen als een DSmarty-groupie vind ik dus ook heel erg triest.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meteen gaan gillen als een DSmarty-groupie vind ik dus ook heel erg triest.
Prima, weet jij wat ik er mee bedoel ? Op IRC-kanaal dus ? Nee ? Waarom bemoei je je er dan mee als ik vragen mag ? Beetje zelf-overschatting ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

We zijn niet op IRC maar gewoon op een openbaar forum, ik mag dus ook mijn mening geven. Wat jij allemaal doet buiten GoT interesseert me niet echt hoor.
K vond t gewoon een hele zielige reply, echt onnodig.

Zelf-overschatting bwahaha, moet je horen wie t zegt, meneer de wannabee-moderator wildhagen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 07 december 2000 19:05 schreef BAALBERITH het volgende:
We zijn niet op IRC maar gewoon op een openbaar forum, ik mag dus ook mijn mening geven. Wat jij allemaal doet buiten GoT interesseert me niet echt hoor.
K vond t gewoon een hele zielige reply, echt onnodig.
Euh, en de jouwe niet dan ? Zoiets heet 'stoot onder de gordel' en word als not done beschouwd.

Maar laten we dit topic nou maar voor wat het is, life goes on.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

De discussie was beeindigd op een normale manier.Wat jij daarnaa weer deed vond ik onnodig olie op t vuur gieten op een achterbakse manier, stoot onder de gordel of niet , je bent toch een vent?

Verwijderd

Ach ja, sommige moleculen vinden het leuk om extra te stoken }:O

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Het gaat weer lekker. Ik snap eigenlijk niet waarom er zoveel in SG wordt gesloten. Vroeger was er geen OF en nestond de helft van alle topics op SG uit onzin. Nu OF gesloten is, vind ik dat je die mensen van het OF wel iets moet bieden, als uitlaatklep. BEter in een paar threads veel oz\nzin en de rest niet, dan overal een beetje onzin.
Daarnaast vraag ik me inderdaad a d DSMARTY niet wat minder om slotjs kan roepen. Met die seti-thread als groot voorbeeld.
Als er illegale shit of erg ranzige zaken gepost worden, dan kan ik me een slotje goed voorstellen, net zoals bij threads, die verkeerd staan (internet dingen bij hardware ofzo), maar omm de inhoud te gaanbeoordelen op gepastheid binnen SG vind ik gevaarlijk.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nu OF gesloten is, vind ik dat je die mensen van het OF wel iets moet bieden
Niet om het een of ander hoor, maar er zijn inmiddels wel 10 (!) alternatieve fora opgezet...

Virussen? Scan ze hier!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Jawel, maar zet desnoods dan even duidelijk een lijstje neer, met alle nieuwe onzinfora. Zoals ik het zie: we hebben eerst een helen\boel mensen lekker gemaakt met het onzinforum, dat onzinforum verlostte SG ook van een heleboel nutteloze posts. Nu dat weg is, ga je terug naar de oude situatie (of je het leuk vindt of niet) met onzin op SG. JE hebt tenslotte wel GoT-bezoekers gekweekt, die hier graag komen,maar soms ook onzin willen spuien. Beetje hetzelfde als een kat een week lang elke dag een verse vis geven, en daarna niet meer, maar je legt wel de vis op het aanrecht. Mooi dat die kat dan zelf wel even de vis pakt (als deze beeldspraak tenminste een beetje duidelijk is).

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 18:20 schreef IceStorm het volgende:

[..]
:D Troll :D

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 december 2000 20:00 schreef saviour het volgende:

[..]
:D Troll :D
Heel goed ;), Maar wat ik nog even wilde zeggen. Het niveau in SG is DUIDELIJK achteruit gegaan. Ook voordat het OF er kwam was het niveau echt hoger.
Ik ben bang dat iedereen gezegd heeft wat ie wilde zeggen en dat sommige mensen het niet met elkaar eens zullen worden.
Voor de mensen die zich 'bedreigt' voelen (dus de ex-OF'ers). Commentaar voortaan gieten in dezelfde vorm die BAALBERITH aanhoudt, dan blijft het een beetje leefbaar hier ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 19:24 schreef winnie het volgende:
Jawel, maar zet desnoods dan even duidelijk een lijstje neer, met alle nieuwe onzinfora.
Lijkt me geen slecht plan, zoek me de tandjes :)
Zoals ik het zie: (...)JE hebt tenslotte wel GoT-bezoekers gekweekt, die hier graag komen,maar soms ook onzin willen spuien.
Dat zeggen we nou de hele tijd al ;)
(...) Mooi dat die kat dan zelf wel even de vis pakt (als deze beeldspraak tenminste een beetje duidelijk is).
Heel duidelijk, alleen jammer dat we de vis niet kunnen vinden...

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

I agree totally
Dsmarty req om slotjes op SG wordt volledig gebasseerd op wat hij passend VIND.
niet wat passend is.
Jezus, een topic over voetbal, vrouwen, weet ik veel wat mag opeens niet meer? kan op flaimbait uitlopen zegt ie..
LOL
ALLES kan een flaimbait worden, das de grootste onzin ooit.
Ik kom hier nu al meer dan een jaar, en vroeger kon op SG van alles gepost worden, nu zijn er van die mensen die komen en liggen slijmen en gillen als iets niet klopt volgens HUN visie.
Begrijp me niet verkeerd het gaat vooral om de SG forum, andere fora zijn slotje req meestal wel rechtvaardig.
En er is een verschil in melden van iets niet gepast of het melden van wat jij niet goed vind.
En ik basseer dit alleen nog maar uit de meldingen die hij geeft.
En vaak wordt er gezegt van mensen een mod-wannabee maar nu begin ik dit ook te denken.
Het is meer uitslovven om een mod te worden dan om daadwerkelijke zinnige slotjes aan te vragen.
Wat vele andere overigens heel goed doen.
Op de huidige admins en mods heb ik bijna niks aan te merken, ze zijn duidelijk, objectief, en resoluut. Iets dsmarty niet is, eerst vind hij dit, dan spreekt hij zijn eigen weer tegen.
Ik zal nu wel weer worden tegengesproken,m aar dat boeit me niet, ik kom hier al meer als een jaar elke dag, lees het forum elke dag, post af en toe iets zinnigs en ik zie hoe het nu aan het lopen is. Geen goede kant op. flaimbaits worden soms door de mensnen gestart die ze willen voorkomen.
see here an example.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

Topicstarter
DSmarty, it's noble work you're doing, maar kan het iig iets minder?

Tweakers komen hier voor ontspanning neem ik aan, en af en toe een beetje humor of onzin is best leuk!

Over dat je OF'ers 'uitscheldt' > mischien moet ik het anders zeggen; jij beoordeelt te snel, je hebt OF'ers en je hebt OF'ers, de ene die proberen gewoon een waardige vijdrage te leveren aan GoT, en de anderen hebben alleen maar lol en 'just don't give a shit'. Het bevalt me gewoon niet dat je 'ons' allemaal over één kam strijkt. Ik post veel in het hardware forum, maar volgens mij ben ik in jouw ogen just another OF nutcase wannabe tweaker die alleen onzin kan produceren.

Verder is het niks persoonlijks ofzo, maar ik vindt wel dat je wat minder op heksenjacht moet gaan.

• DSmarty
  • Niet online
Dat is jullie mening, de mijn is enigszins anders.

Wat ik wel even duidelijk wil stellen is dat ik niet helemaal snap waarom jullie continu het woord OF'ers gebruiken, ik kan me niet herinneren dat ik al de OF'ers bepaalde kwaliteiten heb toegedicht.
Zoals ik al eerder aangaf zet ik hier gewoon topics neer, waarvan ik denk dat ze er niet thuishoren, en of die nou door OF'ers zijn gepost, door Newbie's, door DieHards, zal mij een worst wezen!

Verwijderd

Nou, als ik je even mag tegenspreken...

Ik ga nu niet overal zoeken (ik gebruik de search liever voor nuttigere zaken ;)), maar ik heb een paar keer bij een post van jou gedacht: nou heeft-ie het alweer over de OF'ers, een voorbeeld is de door jou genoemde kleuter over z'n schoonmoeder.

Geen aaval op jou persoonlijk en ga vooral door met het ondersteunen van de ads/mods, maar ik vind dat niemand het kan maken op basis van individuen een hele groep te beoordelen.

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 08 december 2000 10:41 schreef Andina het volgende:
Nou, als ik je even mag tegenspreken...

Ik ga nu niet overal zoeken (ik gebruik de search liever voor nuttigere zaken ;)), maar ik heb een paar keer bij een post van jou gedacht: nou heeft-ie het alweer over de OF'ers, een voorbeeld is de door jou genoemde kleuter over z'n schoonmoeder.

Geen aaval op jou persoonlijk en ga vooral door met het ondersteunen van de ads/mods, maar ik vind dat niemand het kan maken op basis van individuen een hele groep te beoordelen.
Dat doe ik ook absoluut niet, als jij wel dat idee hebt gekregen --> Excusez moi

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 10:45 schreef DSmarty het volgende:

(...)
--> Excusez moi
Okee, zit al goed :)

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hmzz... Grappig is dit.. Als je in een topic reageerd, verdwijnt 'ie van de topiclist omdat postings gedateerd worden op 4 december...

Dus na deze reactie is er op dit topic voor het laatst gereageerd op 4 december, en zakt 'ie dus weg.....

ADJES HELLUP !! IK ZIT IN EEN TIJDSPARADOX GEVANGEN HIER OP GoT !!!

:)

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm gooit deze even weer omhoog :).. Waarom? Omdat het een 'goed' topic is voor discussie.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik ben blij dat deze aflevering van The Twilight Zone opgelost is :)
Pagina: 1