I agree totally
Dsmarty req om slotjes op SG wordt volledig gebasseerd op wat hij passend VIND.
niet wat passend is.
Jezus, een topic over voetbal, vrouwen, weet ik veel wat mag opeens niet meer? kan op flaimbait uitlopen zegt ie..
LOL
ALLES kan een flaimbait worden, das de grootste onzin ooit.
Ik kom hier nu al meer dan een jaar, en vroeger kon op SG van alles gepost worden, nu zijn er van die mensen die komen en liggen slijmen en gillen als iets niet klopt volgens HUN visie.
Begrijp me niet verkeerd het gaat vooral om de SG forum, andere fora zijn slotje req meestal wel rechtvaardig.
En er is een verschil in melden van iets niet gepast of het melden van wat jij niet goed vind.
En ik basseer dit alleen nog maar uit de meldingen die hij geeft.
En vaak wordt er gezegt van mensen een mod-wannabee maar nu begin ik dit ook te denken.
Het is meer uitslovven om een mod te worden dan om daadwerkelijke zinnige slotjes aan te vragen.
Wat vele andere overigens heel goed doen.
Op de huidige admins en mods heb ik bijna niks aan te merken, ze zijn duidelijk, objectief, en resoluut. Iets dsmarty niet is, eerst vind hij dit, dan spreekt hij zijn eigen weer tegen.
Ik zal nu wel weer worden tegengesproken,m aar dat boeit me niet, ik kom hier al meer als een jaar elke dag, lees het forum elke dag, post af en toe iets zinnigs en ik zie hoe het nu aan het lopen is. Geen goede kant op. flaimbaits worden soms door de mensnen gestart die ze willen voorkomen.
see here an example.
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...