misschien een rare vraag, maar zit er ook een ingebouwde radio in? en wat is het prijsverschil tussen de 700 en de 715 (wat kost de 715) en wanneer komt die uit dan, en zit er ook een vergrendeling op (open en dicht gaan van de klep) van de 700.en wat is nou de goede standby en spreektijd van de foon want het verschilt overal waar ik kijk op de sites.
Hier kun je ze vergelijken heb je een goed overzicht van de specs http://www.nieuwemobiel.nl/ voor de rest is google denk ik wel weggelegd voor je vragenVerwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:52:
misschien een rare vraag, maar zit er ook een ingebouwde radio in? en wat is het prijsverschil tussen de 700 en de 715 (wat kost de 715) en wanneer komt die uit dan, en zit er ook een vergrendeling op (open en dicht gaan van de klep) van de 700.en wat is nou de goede standby en spreektijd van de foon want het verschilt overal waar ik kijk op de sites.
Mijn boefje is liev!
ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt; maar gok dat dit je wel op gang kan helpen: [google= e715 compare e700]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
ik ga zelf ook voor de e715 vanwege de grotere accu en de FLITSER, erg handig, en de lichtere cover spreekt me wel aan.
prijsverschil zal nihil zijn
prijsverschil zal nihil zijn
kwajongen, ik heb niet echt het idee dat je veel moeite hebt gedaan om zelf achter het antwoord op je vraag te komen; dit is écht wel te vinden! Ga eens creatief googlen, bekijk de sites van de fabrikant, etc.
Over die standbytijden: er ís niet een specifiek 'goede' opgave van de standby en spreektijd; dit hangt van een heleboel factoren af. Bijvoorbeeld hoe de netwerkdekking is op de plaatsen waar je bent, hoe de (sterkte van de) verlichting is ingesteld, of je veel met je toestel zit te sms'en, spelletjes spelen, etc. Eigenlijk is er dus weinig zinnigs over te zeggen...
Over die standbytijden: er ís niet een specifiek 'goede' opgave van de standby en spreektijd; dit hangt van een heleboel factoren af. Bijvoorbeeld hoe de netwerkdekking is op de plaatsen waar je bent, hoe de (sterkte van de) verlichting is ingesteld, of je veel met je toestel zit te sms'en, spelletjes spelen, etc. Eigenlijk is er dus weinig zinnigs over te zeggen...
Dit topic is gesloten.
![]()