Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Overbodig] New Topic en Post Reply en topic list

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet overbodig om New Topic en Post Reply in de lijst met topic categorien/ active topics neer te zetten? ook al zijn ze 'grey'ed out', ze zullen nooit rood en geel worden. Kunnen ze net zo goed achterwege gelaten worden toch?

Trouwens erg irritant zoeken met steekwoorden om te kijken of dit al eerder gemeldt was haha

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 16:50 . Reden: spel fouten ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik mag dan wel geen beheerder van de site zijn, maar het lijkt me dat de reden dat ze er wel staan niet met functionaliteit te maken heeft, maar met het ontwerp van de site. Om de continuïteit op GoT te bewaren staan ze er wel. Dat ligt ook in het verwachtingspatroon van de bezoeker omdat die knoppen op de andere pagina's ook staan.

Ik stoor me er absoluut niet aan en ze horen er ook te staan vind ik :Y)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

ik voeg het toe aan mijn to-do en prioriteiten lijst... op pagina 387 ergens... ;)

Intentionally left blank

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:12

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

crisp schreef op 17 november 2003 @ 16:58:
ik voeg het toe aan mijn to-do en prioriteiten lijst... op pagina 387 ergens... ;)
Na zo'n 200 lege bladzijden mag ik hopen >:)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
haha zeg al niks meer bleeeeh ;-)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

alle gekheid, het is gewoon zoals het design toendertijd gemaakt is; zolang het de functionaliteit niet belemmerd en er geen noemenswaardig voordeel te behalen valt door dit te veranderen ("het is mooier" is ook maar subjectief) ga ik hier geen wijzigingen in maken, er zijn wel degelijk andere dingen die belangrijker zijn....

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

NOFIX dus

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.