Toon posts:

[All Platforms] Lotr Return of the king

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste start post dus bare with me ;p

LORD OF THE RINGS RETURN OF THE KING:

One Ring to bring them all and in the darkness bind them. Based on New Line Cinema's upcoming film adaptation of J.R.R. Tolkien's classic fantasy novel, The Lord of the RingsTM The Return of the KingTM video game will put the fate of Middle-earth in the hands of the gamer. In the final installment of the blockbuster movie trilogy, players must destroy the One Ring by casting it into the Crack of Doom, freeing Middle-earth from the clutches of the Dark Lord Sauron.

EA's second Lord of the RingsTM action adventure game, The Return of the KingTM, will allow players to journey through multiple gameplay paths, taking control of the motion picture trilogys heroes. Defend the walls of Minas Tirith as Gandalf, raise the Army of the Dead as Aragorn, Legolas or Gimli, and with Frodo and Sam, deliver the ring to the fiery depths of Mount Doom.

Based on the environments from the upcoming movie, The Return of the KingsTM third person gameplay will include immersive action and adventure elements set in rich, interactive levels. An all-new multiplayer co-op mode will let players form their own Fellowship before embarking on their journey through Middle-earth.

Features

Join the Fellowship Nine playable characters, including Gandalf, Aragorn, Legolas, Gimli, Sam, and Frodo with exclusive voice-over provided by the films actors.
Form Your Own Fellowship Team up with a companion in all-new co-op Multiplayer mode-fight side-by-side to defeat Sauron's horde and ensure the destruction of The One Ring.
Explore Middle-earth Featuring fifteen environments authentically reproduced from the The Lord of the Ring's films. Traverse the Paths of the Dead, defend Minas Tirith, and battle Saurons forces on the Pelennor Fields before the final confrontations at the Black Gate and the Crack of Doom.
Wide-Open Action Third-person action/adventure gameplay incorporates three different character paths to follow through the storyline.
Fully Interactive Worlds Incorporate environmental elements into your strategies for both melee and ranged combat. Fire catapults, pick up and use weapons in the field, and use objects in the environment.
Battle the Forces of Evil Fight vicious foes including Shelob, the Witch King, Sauron's Lieutenant, and many more.
Play the Movie Live out the final installment in the trilogy with seamless movie-to-game transitions and footage from all three of the The Lord of the Rings movies.

PlayStation® 2 Only

Play Online Join a friend online exclusively for PlayStation 2 using the PS2 online adapter.

Nintendo GameCube™ Only

Game Boy® Advance Link Use the Game Boy® Advance Game Link® cable to connect The Return of the KingTM to your Nintendo GameCube© for bonus content.

Nintendo Game Boy® Advance Only

Two-player Multiplayer Use the Game Boy Advance Game Link® cable to link up with a friend for some two-player action.
Link up with your Nintendo GameCube™ Access bonus content by connecting The Return of the King to your Nintendo GameCube™ using the Game Boy® Advance Game Link cable.

PC Only
Exclusive for the PC Featuring hi-resolution gameplay and a unique control scheme designed specifically for the PC.

Voor screenshots: http://www.eagames.com/of...therings/returnoftheking/

Wat zijn jullie ervaringen??
Ik vind het een heerlijke hack&slash

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het een verschrikkelijke saaie game die ook met 2% van het budget gemaakt had kunnen worden ;).

Toegegeven, hij ziet er erg mooi uit en de overgang tussen spel en filmdelen verloopt soepel. Daarnaast krijg je echt veel footage te zien uit alle 3 de delen.

MAAR, het is g*dverd*mme gewoon een veredelde side-scrolling beat 'm up! Je kunt de camera niet bewegen en het enige wat je doet is mannetjes neerslaan. Daarnaast zijn alle fellowshipmembers even sterk en kunnen ze allemaal dezelfde soort moves (en nou niet zeggen dat Gandalf met zijn staf schiet ipv met een boog, het resultaat is het zelfde).
Ook is Gandalf spontaan gedegradeerd tot soldier die toevallig ook nog magic kan, heerlijk anders dan het boek om het zo maar te zeggen.

Nee het spijt me, ik vond de game een teleurstelling. Hack&Slash kan best leuk zijn maar ik kan hier niet warm van worden.

Verwijderd

Same here, ik hou van hack&slash, maar dit vond ik niet leuk. Maar ach, weinig film-games zijn goed te noemen, ze zitten aan een deadline :).

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk ben ik het met jullie eens, het is een hack en slash en alle karakters zijn in principe even sterk. Ik denk dat het ook wel nodig was gezien de hoeveelheid vijanden.

Ik ben zelf een enorme Lotr fan dus vind ik het ontzettend gaaf dat ik al beelden kan zien van het 3e deel en een idee heb waar het over gaat. Ik ben het type wat de boeken pas na de film lees zodat ik niet teleurgesteld ben dat een bepaalde scene er niet in zit.

Maar terugkomend op de game de omgevingen zijn erg mooi de achtergronden indrukwekkend en het zit aardig in elkaar. Voor een film game steekt deze er toch redelijk boven uit. ( bedenk dat enter the matrix ook niet meer was dan een beat um up met wat schiet elementen ala operation wolf).

De tijdsduur van de game is wel redelijk kort. Ik zit nu op 60% en dat in 2 middagen... nou ja ik heb er lol van, das voor mij genoeg ;)

Verwijderd

Wat een ontzettende bagger game is dit, het is alleen maar knopjes rammen. Dit is echt typisch zo n game voor de massa. Toegeven de graphics en filmpjes zijn idd vet maar dat is echt t enigste, er zit totaal geen gameplay in.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
De overgang van intro naar game vond ik wel leuk gevonden.
Verder idd erg hack & slash en soms irritante camerapositie.
Ben wel vrij snel gestopt wil niet al delen van de 3e film spelen voordat ik em gezien heb.
Heb het boek dan wel gelezen, maar de film moet beetje verrassing blijven ;)

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Verwijderd

Hoe werkt de Cooperative modus in deze game op de normale pc, bij mij staat hij namelijk donker en ik kan er niet op drukken

Verwijderd

Ik vind het echt niet te geloven dat men zo veel geld vraagt voor zo'n kort spel. Het is op zich soms vermakelijk, maar ik heb het al teruggebracht. Ik ben op zich wel een fan van hack & slash games, maar zo slecht heb ik ze niet vaak gezien. Geef mij maar Devil May Cry, misschien ook een brakke camera, maar de controls zijn goed, de gameplay is boeiend en als het fout gaat, kun je in ieder geval jezelf de schuld geven omdat je stomme dingen gedaan hebt, ipv het spel of de controls zelf.

De graphics zijn inderdaad mooi. Maar zoals ik al zei, dit is wel HEEL erg kort zeg. Ik heb op zich niet iets tegen sommige korte games, als het maar replay waarde heeft OF als de fun waarde erg hoog is. Dit spel is zo kort, het is voorbij voor je het door hebt.

Het is het misschien waard vroegen ze ongeveer de helft voor het spel, want het is echt TE duur voor wat je krijgt, vandaar da'k het mooi teruggebracht heb.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 15:40 ]

Verwijderd

/me vindt de GBA versie vreselijk saai... :{

Geen aanrader.

Verwijderd

Weet iemand hoe je de Co-operative mode aan de praat krijgt in de PC versie? Hij staat hier grijs en je kan er niet op klikken. Tevens kan je dit zowel online als over lan spelen en zo ja hoe?

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

de screenshots zien er wel leuk uit, maar mbt de gameplay hou ik mijn hart vast.. ben wel LOTR fan maar denk niet dat dit goed gaat komen...

screens:

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/rotk/full/default/screenshots/ps2/set1/scrn_9.jpg

Misschien ook leuk voor in de startpost? (kijk ff in een quote van dit bericht voor de url's)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Verwijderd

Hmm als Lord of the Rings fan zal je zeker niet teleur worden gesteld, de graphics zijn prachtig om over het geluid nog maar niet te spreken. (ik heb hem gisteren uitgespeeld) Er zitten veel film-fragmenten van Lotr: Rotk in. Ook zijn de locaties waar je je bevindt in de game prachtig weergegeven, het doet echt eer aan de Lotr sfeer die je gewend bent. De vijanden en vrienden zijn ook prachtig gemaakt. Het enige nadeel is soms de gameplay en het vele klikken met de muis en het feit dat het spel aardig snel is uitgespeeld. Desalniettemin doet het zeker geen afbreuk aan de game en heeft het voor mij zeker een toegevoegde waarde gegeven voor het Lotr gevoel.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:33:
Weet iemand hoe je de Co-operative mode aan de praat krijgt in de PC versie? Hij staat hier grijs en je kan er niet op klikken. Tevens kan je dit zowel online als over lan spelen en zo ja hoe?
Ook al last van. Misschien moet je het spel eerst helemaal single player uitspelen :?

Naaah dat zal toch niet

Verwijderd

Ik heb het probleem dat wanneer ik dood ga ik weer helemaal de intro filmpjes moet kijken alvorens te kunnen spelen.

• Viper®
  • Niet online
Ah, om co-op te kunnen selecteren MOET je dus met een gamepad spelen. Installeer onder Windows dus eerst een gamepad, dan pas kun je coop doen.

Coop ondersteunt dus ook geen LAN of TCP/IP of internet. Het is alleen met 2 mensen op 1 computer.

Tegenvaller dus :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het spijt, het is gewoon een slecht spel gebouwt op de hype van LoTR. De extra filmbeelden etc zijn ontzettend gaaf maar qua gameplay valt er gewoon niks te beleven imho.

Verwijderd

Viper_74 schreef op 02 december 2003 @ 18:05:
Ah, om co-op te kunnen selecteren MOET je dus met een gamepad spelen. Installeer onder Windows dus eerst een gamepad, dan pas kun je coop doen.

Coop ondersteunt dus ook geen LAN of TCP/IP of internet. Het is alleen met 2 mensen op 1 computer.

Tegenvaller dus :(
Een gamepad?? Is een joystick ook goed??

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 20:21:
[...]

Een gamepad?? Is een joystick ook goed??
:Y)
Als je maar een spelbesturingsapparaat geïnstalleerd hebt bij spelbesturing onder XP. Joystick, gamepad, hell you could even play it with your 4 forced feedback steering wheel with pedals >:)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 12:51

Boy

www.byoscoop.nl

Nou, ik ben momenteel samen met iemand bezig dit spel te spelen op de gamecube en ik moet zeggen dat ik er helemaal verslaafd aan ben! Mooie overgangen van de film naar spel en het is vrij pittig te spelen. Ik doe de levels niet zo 1-2-3, en daar hou ik wel van. Het is snelle actie, en dat ziet er goed uit en speelt lekker.

Is het op de PC ongeveer hetzelfde?

Als jullie dit zo'n bagger spel vinden, wat is dan wel een goede game op GC of PC(want daar moet ik dan toch wel helemaal van uit m'n dak gaan lijkt me)??

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik heb het hier nog leuker ......

Ik kan kiezen wat ik wil tussen de personage's.. Maar ik krijg altijd alleen die kleine opdonder van een sam.
Dus waar ik ook ben... dodenpad of weg naar isengard.. Maakt niet uit,.
weet iemand hier wat van?

Verwijderd

ik vind het zo relaxed spel. vooral met zn 2en achter de computer orcs hakken is machtig. toppertje vind ik. relaxe graphics en toffe moves

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-10 08:56
Rexcore schreef op 08 januari 2004 @ 12:46:
Ik heb het hier nog leuker ......

Ik kan kiezen wat ik wil tussen de personage's.. Maar ik krijg altijd alleen die kleine opdonder van een sam.
Dus waar ik ook ben... dodenpad of weg naar isengard.. Maakt niet uit,.
weet iemand hier wat van?
wel een oude koe trouwens, dit topic maargoed. dit ligt aan de crack die je hebt... :)

zoek maar ff op [internet] en je ziet meermaal dit probleem voorbij komen. Later is wel een "goede" crack uitgekomen die in ieder geval dit probleem tackled.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 17:32 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
ik heb het spel met 2en gesppeeld. alllen het volgende probleem , na in het eerste level die eindbaaske te hebben afgeslacht , moet je gaan rennen omdat alles instort , maar op een begeven moment kan ik niet verder de ingang licht vol met stenen , hoe nu ?

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik vond het wel geinig, lekker alles aan snot slaan enzo.
leuk voor even, meer niet.
al die extras enzo zijn wel koel, dat is wel geinige meerwaarde.
maar verder niet

ik kom maar niet voorbij het einde tegen gollum. zal niets verklappen, maar ik krijg em maar niet dood. (ik weet wel hoe die dood moet, lukt alleen niet. heb gamefaqs al geraadpleegt)

Battle.net Spud#2543

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
toevallig een oplossing voor mijn problems ?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11

Bosmonster

*zucht*

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/36600.html

Lijkt me sneller dan hier wachten op een reactie ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 25-01-2004 13:43 ]

Verwijderd

kheb de game nu 2 dagen, kben helemaal gek van de films dus de game valt mij nog niet zo gek zwaar tegen, ik vind het wel gaaf dat er stukjes film in voorkomen die niet in de films zelf voorkomen.

ik zit alleen met een probleem denk ik...
ELK level dat ik speel (op het 1e na, met gandalf) kan ik characters kiezen wie ik wil, maar zodra ik begin met spelen krijg ik STEEEDS SAM om mee te gamen.
ik sta nu tegenover de King Of The Dead, en kan die archors niet kapot knallen omdat Sam geen pijl en boog heeft...

HELP? ik snap er geen bal van...

hoort het in de game zo, dat je steeds een character kiest, en dan gewoon Sam in beeld krijgt, of is er iets mis met mijn versie van het spel. (ik heb de 3cd versie van deviance)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:39:
kheb de game nu 2 dagen, kben helemaal gek van de films dus de game valt mij nog niet zo gek zwaar tegen, ik vind het wel gaaf dat er stukjes film in voorkomen die niet in de films zelf voorkomen.

ik zit alleen met een probleem denk ik...
ELK level dat ik speel (op het 1e na, met gandalf) kan ik characters kiezen wie ik wil, maar zodra ik begin met spelen krijg ik STEEEDS SAM om mee te gamen.
ik sta nu tegenover de King Of The Dead, en kan die archors niet kapot knallen omdat Sam geen pijl en boog heeft...

HELP? ik snap er geen bal van...

hoort het in de game zo, dat je steeds een character kiest, en dan gewoon Sam in beeld krijgt, of is er iets mis met mijn versie van het spel. (ik heb de 3cd versie van deviance)

Alvast bedankt!
als je het topic nou even doorleest, zie je dat jouw vraag al gesteld is, en er ook al een antwoord op is gegeven.... :)

Verwijderd

lijkt me wel een toffe game, actie, adventure en rpg in een, is wel cool, maar mssn iets te moeilijk voor mij
Pagina: 1