Toon posts:

Toshiba Satellite 4070 CDT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een domme vraag (voor zover die bestaan) maar ik ben in het bezit gekomen van een Toshiba Satellite 4070CDT (Celeron 366MMX met 128Meg geheugen)
Ik draai hierop Win2k, maar gezien de hoeveelheid geheugen gaat dit niet zo snel als de TCV..

In de beschrijving staat dat er 1 extra module ingeramt kan worden van 128MB.. Er zit statisch al 64MB in dus dat wordt dan max. 192.. Dit vind ik aan de weinige kant, dus wil er graag een 256mb module inprikken.. Bios is al geupgrade naar de nieuwste versie (8.20)

Zal ik proberen om er een 256 module in te prikken of zal dat niet gaan werken zoals in de beschrijving van de laptop (die wel van 99 is) staat..

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:50

JB

Cédric roelt!

Je kunt het altijd proberen en als het niet werkt omruilen voor 128 als dat mogelijk is bij de desbetreffende computershop maar hier vind ik ook dat er max 192MB in kan dus denk dat het niet gaat werken met 256MB

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 17-11-2003 18:34 ]

Mijn boefje is liev!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 23:25

DSK

boeiend...

Neem je flaptop mee naar een computerbeurs of PC-shop waar ze geheugen verkopen en probeer het... Als je het probeert en het werkt niet kan je altijd een 128MB module kopen

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, dat lijkt me wel het verstandigst om te doen.. maar niet naar de beurs, want dan kom ik op het dokter forum terecht ben ik bang voor :) :)