Ik ben bezig met een ontwerp in visio. Nu wil ik alleen de muren samenvoegen, zodat je geen zwarte lijnen ziet tussen de aparte kantoren. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik ben al een hele tijd bezig maar kom er niet uit.
Het is wel handig als je zegt wat je al geprobeerd hebt. Mensen zijn eerder geneigd je te helpen als je laat zien dat je zelf ook al bezig ben geweest.Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:34:
Ik ben al een hele tijd bezig maar kom er niet uit.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Verwijderd
Snap inderdaad de vraag niet, muren samenvoegen ???
Als je muur uit een lijn bestaat dan kan je toch gewoon lijnen samenvoegen ?
Of als je een muur uit je bilbiotheek haal dan weer anders ..
Maar waarom teken je dan een lijn als je hem niet wil zien ?
Als je muur uit een lijn bestaat dan kan je toch gewoon lijnen samenvoegen ?
Of als je een muur uit je bilbiotheek haal dan weer anders ..
Maar waarom teken je dan een lijn als je hem niet wil zien ?
Ik heb van alles geprobeert maar niks wat werkte, hiermee bedoel ik allemaal opties in visio doorgelopen enzo.
Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat als ik 1 kamer heb, hierna maak ik aansluitend nog een kamer dan zie ik de rand van de 2e kamer oftewel de bovenste kamer. Maar eigenlijk zou de muur daar gewoon dooe moeten lopen.
Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat als ik 1 kamer heb, hierna maak ik aansluitend nog een kamer dan zie ik de rand van de 2e kamer oftewel de bovenste kamer. Maar eigenlijk zou de muur daar gewoon dooe moeten lopen.
Verwijderd
Het zal wel aan mij leggen maar ik begrijp je nog steeds niet.
Als je een kamer (gevuld vierkant) maak en daar nog eentje naast zet dan kan je of deze laten overlopen, of de randen gelijk zetten of indien niet gevult dan zie je beide lijnen.
Als je 2 vierkanten tegen elkaar zet zie je ertussen toch maar 1 lijn ????
Als je een kamer (gevuld vierkant) maak en daar nog eentje naast zet dan kan je of deze laten overlopen, of de randen gelijk zetten of indien niet gevult dan zie je beide lijnen.
Als je 2 vierkanten tegen elkaar zet zie je ertussen toch maar 1 lijn ????
Verwijderd
Dit verklaart het helemaal.
Even Visio opgestart en opgelost, open een shape, "Walls, Shell and Structure"
daarin zit de Wall macro en dit doet het perfect.
Vraag me niet wat ze erin doen, zou het zelf niet kunnen tekenen of maken maar lost jouw probleem in 1 keer op.
Succes
Even Visio opgestart en opgelost, open een shape, "Walls, Shell and Structure"
daarin zit de Wall macro en dit doet het perfect.
Vraag me niet wat ze erin doen, zou het zelf niet kunnen tekenen of maken maar lost jouw probleem in 1 keer op.
Succes
Ik kan die wall macro niet vinden onder Walls, shell and structure.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 19:35 ]
Verwijderd
Welke versie werk je dan mee?
Dit zou toch standaard moeten zitten onder Visio 2002 Prof.
Dit zou toch standaard moeten zitten onder Visio 2002 Prof.
Pagina: 1