Toon posts:

Network Neighborhood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een probleem met de netlogonservice op een BDC, welke uiteindelijk is opgelost dor de servernaam te veranderen en weer terug te veranderen en opnieuw op het netwerk aan te melden. Blijft deze server onzichtbaar in de netwerkomgeving van de andere servers. Als zodanig wordt hij ook niet gezien door het back up systeem verder is het geen probleem

Verwijderd

Niet lullig, maar wat is de vraag dan?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:15:
Niet lullig, maar wat is de vraag dan?
De server weer zichtbaar te krijgen in de netwerkomgeving zodat deze weer in de backup wordt meegenomen

Verwijderd

Leg alsjeblieft eens wat meer uit. Welke OS'en gebruik je? Hoe is je NetBIOS-ondersteuning? Hoe ziet je domein er verder uit? Heb je OU's? etc.

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:30
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:36:
Leg alsjeblieft eens wat meer uit. Welke OS'en gebruik je? Hoe is je NetBIOS-ondersteuning? Hoe ziet je domein er verder uit? Heb je OU's? etc.
BDC, dus lijkt me NT4

Verwijderd

ramonp schreef op 17 november 2003 @ 16:39:
[...]
BDC, dus lijkt me NT4
Leek mij ook, ware het niet dat er zat mensen zijn die nog steeds de term 'BDC' gebruiken voor 2000/2003-netwerken ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:12:
Na een probleem met de netlogonservice op een BDC, welke uiteindelijk is opgelost dor de servernaam te veranderen en weer terug te veranderen en opnieuw op het netwerk aan te melden. Blijft deze server onzichtbaar in de netwerkomgeving van de andere servers. Als zodanig wordt hij ook niet gezien door het back up systeem verder is het geen probleem
Dit probleem heb ik ook gehad. Het is even een kwestie van geduld. Hij zou weer zichtbaar moeten worden in een kwartier tijd, maar dit kan soms wel een paar uur duren!

Gewoon even wachten dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad NT 4.0 machines met NetBios interface als service geinstalleerd.
Alle services vergeleken met andere servers en er is niets verschillend. Het probleem is woernsdag ontstaan
Pagina: 1