Toon posts:

Outlook XP/ Exchange 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit hier op het werk met een merkwaardig probleem..
Er zit hier een gebruiker die in zijn mailbox een (1) berichtje heeft staan wat niet meer te verwijderen is.
De rets van zijn mail is prima te lezen/te verwijderen te verplaatsen...
Ook kan je het mailtje niet verplaatsen/openen/in een preview laten zien.
Krijg van Outlook de heerlijk vage foutmelding: " Onbekende fout" en soms een "Interface Error, mocht dit probleem zich blijven voordoen start Outlook opnieuw".
Kan in de eventviewer geen enkele foutmelding vinden.
Vind het een beetje te kort door de bocht om voor deze gebruiker een nieuwe mailbox te gaan maken...
Heeft iemand dit als eens eerder bij de kop gehad en zo ja, is er ook een oplossing voor?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:26:
Hoi,

Ik zit hier op het werk met een merkwaardig probleem..
Er zit hier een gebruiker die in zijn mailbox een (1) berichtje heeft staan wat niet meer te verwijderen is.
De rets van zijn mail is prima te lezen/te verwijderen te verplaatsen...
Ook kan je het mailtje niet verplaatsen/openen/in een preview laten zien.
Krijg van Outlook de heerlijk vage foutmelding: " Onbekende fout" en soms een "Interface Error, mocht dit probleem zich blijven voordoen start Outlook opnieuw".
Kan in de eventviewer geen enkele foutmelding vinden.
Vind het een beetje te kort door de bocht om voor deze gebruiker een nieuwe mailbox te gaan maken...
Heeft iemand dit als eens eerder bij de kop gehad en zo ja, is er ook een oplossing voor?
Helaas al vaker meegemaakt; POP3/IMAP kan zo'n bericht dan wel verwijderen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

CTRL ingedrukt houden dan dubbelklikken op de outlook icoon. Nu krijg je de vraag of je Outlook in save mode wil opstarten en kun je het mailtje verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Done it... Hielp dus niet :(

Ik blijf dezelfde foutmelding houden..

Nog meer suggesties?