Toon posts:

[CDr] Gebrand onder Mac, niet leesbaar op Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op school belangrijke data op een cdr gebrand met het programma Roxio op een iMac. Thuis gekomen werken deze cds niet onder mijn Windows XP.

Ik heb ze gefinished, en op windows 98 waren ze (op andere computer op school) wel leesbaar...

Iemand enig idee wat het probleem is en wat ik moet doen?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ze het op win98 wel doen, en op XP niet, is het dan een windows-probleem, of een non-windows probleem?

Verwijderd

Topicstarter
blaataaps schreef op 17 november 2003 @ 15:07:
Als ze het op win98 wel doen, en op XP niet, is het dan een windows-probleem, of een non-windows probleem?
Sorry je hebt wellicht gelijk....
Kan je hem verplaatsen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 15:10 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat kan ik, de vraag was niet helemaal retorisch trouwens :), maar ik verplaats hem bij deze naar SA :)

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Zet Roxio op: Mac OS Extended and PC (Hybrid) CD, dan moet het ook op PC werken.

Brand vaak files op CD (mac) die ik thuis weer op m'n pc zet, je krijgt er alleen wat resource-forks bij waar de pc nix aan heeft, maar alle werkt gewoon.

suc6

Verwijderd

Probeer eens TransMac. Dit is een tooltje waarmee ik wel eens vaker bestanden van Mac-CD's gehaald heb. FF googlen zou wel resultaat moeten opleveren

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:34:
Probeer eens TransMac. Dit is een tooltje waarmee ik wel eens vaker bestanden van Mac-CD's gehaald heb. FF googlen zou wel resultaat moeten opleveren
Error reading Mac-disk krijg ik...

Verwijderd

Hmm, dan weet ik het ook niet. Wellicht kun je een andere drive proberen? Mijn cd-brander reageerde anders dan mijn cd-lezer
Pagina: 1