Toon posts:

Cassette naar cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een mooi software programma waar mee cassette bandjes met muziek op de computer kan zetten. Vervolgens NR maken met titels en dan op een cdtje zetten.

Mijn schoonvader heeft namelijk 500 cassette bandjes met emotionele waarden en deze wil die digitaliseren.

Please help mij een goede beurt te maken bij mijn schoonvader

Verwijderd

Cool Edit Pro 2000

Verwijderd

nero wave editor, goldwave, cooledit zoekertje?

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
Heb ook op veel plaatsen gelezen dat je hier het beste cooledit pro voor kunt gebruiken.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mijn moeder heeft ongeveer het zelfde alleen dan met lp's. Via de libelle is ze aan dit boek gekomen (LP's op cd zetten). Het boek kost 12,50 maar is voornamelijk erg gemakkelijk (als in, ik heb alleen even geholpen om de kabeltjes goed aan te sluiten maar zelfs dat stond er in. Voor de rest zit er een cd-rom bij met programma's en hoewel het allemaal vrij simpel oogt voldoet het voor mijn moeder echt meer dan perfect.

Geen idee hoe technisch je schoonvader is, maar misschien is het een aanrader (boek is ook geschikt voor cassettes namelijk ;)).

Verwijderd

Topicstarter
bedankt zal cool edit proberen

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm weet je zeker dat het ook beschreven is voor cassette bandjes??

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:59:
IceStorm weet je zeker dat het ook beschreven is voor cassette bandjes??
Het staat op de kaft dus ik neem aan van wel. Daarnaast, geluid is geluid, dat maakt voor het opnemen, knippen, plakken etc geen verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Icestorm, Maakt het programma zalf nr aan (als geluid onder een bepaald niveau komt) of kan je dit ook zelf aan maken. Kan er ook de tekst van het nr bijgezet worden.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
HEt belangrijkste is of ik 90 min muziek kan opnemen (1 file) en vervolgens kan opstplisten in NR's.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:07:
HEt belangrijkste is of ik 90 min muziek kan opnemen (1 file) en vervolgens kan opstplisten in NR's.
Vroeger bij Easy CD Creator 3 had je daar Spin Docter voor maar ik weet niet of dat er nog steeds bij zit ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:07:
Dat kan iig. Het programma zelf is niets meer dan een veredelde geluidsrecorder volgens mij maar mijn moeder snapt het iig :).
Pagina: 1