Temperatuur TNT 2

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een temperatuursensor aangesloten op de tnt2 chip koeler, mijn temp sensor geeft
in windows al 57,5 graden aan, is dit niet een beetje veel?

Hoe warm word die van jullie?

P.s. ik weet niet zeker of de temp sensor wel goed is ingesteld, ik heb namelijk een asus a7v moederbord (rev 1.02) hier zit een aansluiting op voor een sensor die in de voeding kan zitten ik heb die alleen gewoon de tnt 2 geplakt. (gewoon standaart asus temp kabeltje).

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Ik geloof dat videochips over het algemeen wat warmer draaien dan CPU's afhankelijk van koeling uiteraard. Faak zit er namelijk geen fan op.

Zit er een fan op de jouwe? Zo nee, dan is die ik-brand-mijn-vingers-aan-dat-kolere-ding temperatuur wel oke :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• itsme
  • Niet online
Hij word inderdaad niet actief gekoeld, gewoon zoon koelblokje drop dus.

Waarom kan mn tnt bij de weg deze temp wel aan en mn duron niet?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Je Duron zou die temperatuur ook aankunnen als hij niet is opgevoerd, denk ik.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Bij hogere snelheden maakt die temperatuur steeds meer uit, vooral bij oc-en. Ik heb trouwens een 50x50mm fan zo op de haetsink van mijn tnt2 geschroeft, paste toevallig precies tussen de vinnen van het koelblok. En binnenkort oc-en maar met die viper8-)

Verwijderd

Voor de fan er op zat brande ik mijn fikken ook wel aan dat koelblok:( Ik zou zo zeggen dat dat normaal is (k'eb geen temp...)

Verwijderd

Videochips worden veel warmer dan CPU's..
ik heb nog een Riva128 gehad, nou die werd wel warmer dan 58 graden, zo rond de 70 a 80 graden zeker wel. Zolang je beeld goed is, maakt de temperatuur niks uit!

• itsme
  • Niet online
Hij zit nu zelds op 61,5 Graden !!!
(daarstrax stond mn pc pas 1 kwartier aan)

Verwijderd

Maar als je videokrt effen een error krijgt merk je daar ook niet zoveel van, dus dat telt ook nog. Dat zal verder niet zo snel een crash veroorzaken

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Hmm, en ik dacht dat die van mij heet was ;)

Powercolor RIVA TNT II m64

voor oc'en na oc'en
temp. in C 40 46

stressed.

mooi! >:)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

waar kan je btw ook alweer iets vinden over het overklokken van je TNT2?
ik moets mn pc opnieuw formatteren en ben toen de settings vergeten...
Ik heb een Viper770 Ultra
Iemand?
Greetz,
<TWQC>SaMBuCCa

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
zo warm? hang die temp meter is buiten je kast en vergelijk hem eens met een 'huis tuin en keuken' temp meter.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
* zork is entering Mierenneuk mode

[mierenneukmode]
Faak zit er namelijk geen fan op.
Hehe, best Faak ja >:)
[/mierenneukmode]

Verwijderd

Ik heb de temperatuur van m'n geforce2 mx op 31 C gekregen, op 200 / 200mhz instelling.
dit met soort van 'backplate' koeling door een case fan.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz... Powerstrip voor het overklokken :)

• gekkejopie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 12:52
ff een heel ander vraagie.... Bas waar kom jij vandaan??? heb namelijk een neef die ook zo heet(bas konings)

8-) grtz jopie 8-)

Verwijderd

Een P III coppermine draait goed onder 90 graden. Ik weet echter niet of dit ook geldt voor andere chips
Pagina: 1