[BBNED] Geen verbinding na upgrade?

Pagina: 1
Acties:

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:55

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Volgens mijn isp (eweka) zouden er bij het upgraden van mijn 8192/512 lijn naar een 8192/1024 problemen kunnen optreden waardoor ik minimaal 72 uur geen verbinding zou hebben....

Hebben meer ISP's hier last van?? Hier de mail die ik net ontving :
Geachte klant,

U heeft een upgrade van uw huidige abonnement aangevraagd. Deze is wel uitvoerbaar, maar bij BBned zullen problemen ontstaan tijdens het upgraden.
U zult minimaal 72 uur geen verbinding ontvangen. Voor deze downtime kunnen wij geen vergoeding toekennen en kunt u ons niet aansprakelijk stellen.
Indien u toch uw upgrade wenst, met inachtneming van bovenstaande, kunt u ons dit kenbaar maken middels mail.

Met vriendelijke groet,

Lia Bakker
Eweka Internet Services

---
Reply uitsluitend voor beantwoording van deze mail.
Voor nieuwe administratie vragen, mailt u naar administratie@eweka.nl Voor nieuwe support/helpdesk/technische vragen, mailt u naar support@eweka.nl

Nieuw: DiscVault — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Hmmz, die vind ik wel grappig. Volgens mij moet het veel sneller kunnen. Wat ik hieruit begrepen heb is dus dat eweka zeft dat je sowieso 72 uur zonder internet zit?

Het zou gewoon moeten dat je ff 5 minuten offline bent tijdens het upgraden, daarna zou je gewoon weer moeten kunnen internetten.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

MagicTempest schreef op 17 november 2003 @ 14:39:
Hmmz, die vind ik wel grappig. Volgens mij moet het veel sneller kunnen. Wat ik hieruit begrepen heb is dus dat eweka zeft dat je sowieso 72 uur zonder internet zit?

Het zou gewoon moeten dat je ff 5 minuten offline bent tijdens het upgraden, daarna zou je gewoon weer moeten kunnen internetten.
Ik was met tweakdsl 24 uur offline bij die upgrade, dus het kan wel sneller.
Alhoewel 24 uur zonder internet ook al aardig kut was..

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
bij mij ging het dus daadwerkelijk fout, vervolgens was ik enkele uurtjes later weer online. Een normale upgrade moet gewoon met enkele minuutjes gedaan zijn.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
MagicTempest schreef op 17 november 2003 @ 14:52:
bij mij ging het dus daadwerkelijk fout, vervolgens was ik enkele uurtjes later weer online. Een normale upgrade moet gewoon met enkele minuutjes gedaan zijn.
Hmm.....maar wat ik dus niet begrijp is dat ik MINIMAAL 72 uur zonder zit :( pfff...

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Die periode hoeft dus niet zo lang te zijn(zoals anderen ook al opmerkten, alleen houdt Eweka een slag om de arm.

Dus mocht het upgrade proces niet helmaal goed verlopen, dan zou je daar maximaal 72 uur last van mogen hebben, voordat je met je scheldkannonade kunt beginnen :9

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
punica schreef op 17 november 2003 @ 16:53:
Die periode hoeft dus niet zo lang te zijn(zoals anderen ook al opmerkten, alleen houdt Eweka een slag om de arm.

Dus mocht het upgrade proces niet helmaal goed verlopen, dan zou je daar maximaal 72 uur last van mogen hebben, voordat je met je scheldkannonade kunt beginnen :9
euh, er staat toch minimaal? :P Dat betekent dat hij - wat er ook gebeurd - 72 uur zonder internet zit, maar als er dingen gebeuren die niet voorzien zijn, het nog wel langer gaat duren...

Tis wel lang zeg...72 uur...pff :{ Dat moet toch sneller kunnen zou je denken :?

[ Voor 4% gewijzigd door Glacier op 17-11-2003 16:56 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Glacier schreef op 17 november 2003 @ 16:56:
[...]

euh, er staat toch minimaal? :P Dat betekent dat hij - wat er ook gebeurd - 72 uur zonder internet zit, maar als er dingen gebeuren die niet voorzien zijn, het nog wel langer gaat duren...

Tis wel lang zeg...72 uur...pff :{ Dat moet toch sneller kunnen zou je denken :?
Vooral omdat niet Eweka maar BBNed de upgade uitvoert toch? :) of zie ik dit nu mis?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
punica schreef op 17 november 2003 @ 16:53:

Punica...jij ook hier :P eerst ff lezen...er stond MINIMAAL in de mail van Eweka...niet maximaal ;)

Pagina: 1